سردرگمی در برنامه و هدف

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام خسته نباشید من از تیرماه برای کنکور۹۸تجربی شروع کردم،دوازدهم هستم و حتی از بهمن ماه مدرسه هم نرفتم اما تا نیم سال اول بدلیل مشاورین کارنابلدی ک داشتم و برنامه ریزی بدون مرور اونها نتیجه نگرفتم و از اونجا ب بعد با برنامه خودم رفتم جلو اما از اون روز تا ب الان باوجود هدف بزرگ و توانمندی هام نمیتونم پیشرفت کنم نمیدونم چرا.من هدفو باور دارم و باور دارم ک باید تلاش کنم اما بعد یکم خوندن سست و بی اراده میشم و ب شدت ناامید و مدام حسرت گذشته رو میخورم ک اگر این کارو کرده بودم یا نکرده بودم چی میشد و الان وضعیت خوبی داشتم.راستش من نمیتونم کامل از گذشته کنده شم و ب خودم بفهمونم ک اگر الان دست از حسرت و خیال برندارم این سه ماه هم کاری از پیش نمیبرم.اگر من ب برنامم عمل کنم با تخمینی ک زدم همه ی دروس تا هفته اول اردیبهشت تموم میشن برام اما من مدام نگرانم و خودم رو لعنت میکنم ک باید زودتر تموم میکردم وغصه میخورم حسرت میخورم حرص میخورم و حتی ذهنم میره ب سمت سال دیگه و تایم الانم رو هم از دست میدم.
  • هدیه 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

من اهل مشهدم و مشاور خوبی نمیشناسم ک باهاش همکاری کنم از طرفی بخاطر سه مشاور افتضاح قبلیم ب شدت ترسیده و بی اعتماد شدم.من باید چیکار کنم؟؟

بخاطر همین تایم از دست دادنا عقب موندگی دارم،این رو هم بگم ک الان ک خودم برای خودم برنامه میریزم اینطوری هستش ک همه دروس در روز گذاشتم برای اختصاصیا دو ساعت و برای عمومی ها یک ساعت+یک ساعت شب برای تست زیست اما چون همش فکروخیال وغم گذشته رو دارم نمیتونم تمرکز کنم و تایم کم میارم و عقب موندگی پیدامیکنم،حالا تکلیف عقب موندگیام چیه؟باخودم فکرکردم صبحا زودتر بیدارشم تا دو یا سه ساعت اضافه داشته باشم برای عقب موندگی اما متاسفانه من نمیتونم بطور مرتب و دقیق ساعت ۵ صبح بیدار شم اما میتونم مثلن تا دو شب بخونم و ساعت۷یا۸بیدارشم اما از هرکس پرسیدم گفت نباید شبا بخونی،میشه شما بگید اینکه شب بخونم اشتباهه؟؟و از نظرکیفیت بی فایدس؟؟چون شبا میتونم بیدارباشم و بخونم

من در برنامه ریزی خوب هستم اما در اجرا متاسفانه زیاد ن،علتش رو دقیق نمیدونم اما ایا شما فکر میکنین من به مشاور نیاز دارم؟واگر بله من مشاور معتمد رو باتوجه به شکست های قبلیم از مشاورینم از کجا پیداکنم؟؟؟

دو سوال هم درباره حذفیات داشتم،اول اینکه حذفیات اعلام شده توسط سازمان سنجش رو کلا مطالعه نکنیم؟؟؟و دوم اینکه برخی مباحث کم اهمیت نظام جدید که قابل حذف هستن رو میشه بفرمایید؟؟و اینکه برای هر درس تا چه تعداد رو میتونیم حذفیات داشته باشیم؟

و آخرین سوال اینکه درصد تخمینی برای پزشکی شهیدبهشتیو بگید لطفا

باتشکرازشما برای تحمل پرحرفی من!

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام هدیه جان

در وحله ی اول امیدوارم به خاطر چند انتخاب اشتباهت که به نظرم از عدم بررسی صحیح توسط شما در انتخاب مشاور بوده، مشاوره و مشاورین رو زیر سوال نبری …
در این مملکت و همه جای دنیا، در هر حوزه ی بسیاری افراد سودجو و کلاه بردار در لباس مبدل مشغول کلاه برداری هستن، این دلیل نمیشه که فعالین و متخصصین اوون حوزه مثل اوون انتخاب شما باشن …

در مورد مساله اول، در کل اشتباهه ولی در شرایطی هم میتونه شب خوندن درست باشه.

در مورد مساله دوم، مسلما دلیل زیاد داره که باید در جلسه ی مشاوره بررسی بشه و این مشکل، عمومی هست که برنامه ریزی انجام بدین و به دلایلی بهش نرسین و انجامش ندین.

پیداکردن مشاوره معتمد هم خیلی سادست! تماس بگیرین با بنده 09128501123، اگر در چند دقیقه ی اولیه که صحبت میکنیم و جلسه مون هم رایگان هستش، بنده از نظر علمی و تجربی توانایی پاسخ صحیح و منطقی به سوالاتتون داشتم، خوب احتمالا میتونم مشاور خوبی باشم.

بله. حذفیات رو میتونین مطالعه نکنین کلا.
همینطوری نمیشه چیزی اعلام کرد، مباحث حذفی بر اساس هر فرد مشخص میشه بر اساس فیدبک ها و گزارش های مطالعاتیتش با توجه زمان و توان و شخصیت و اهداف فرد.
هر چی کمتر حذف کنین بهتر.

درصد تخمینی ای وجود نداره! با توجه به منطقه متفاوت میشه ولی مثلا با 200 و 300 و 400 و اینها میشه رفت ….البته باز هم این اعداد زیرساختی ندارن چون به موارد مختلف مربوط میشه.

پیروز باشید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 2 نتایج
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*