کدام کلاس کنکور یا منابع آموزشی را انتخاب کنم؟

 کدام کلاس کنکور یا منابع آموزشی را انتخاب کنم؟ | کلاس کنکور | منابع آموزشی


دوستان عزیز حتماً ذهن خیلی از شما هم در مقاطع مختلف زمانی درگیر سؤالاتی از این دست شده است:

کدام مؤسسه و کلاس کنکور بهتر است؟

از میان لوح های تدریس آموزشی کدام یک را انتخاب کنم؟

کتاب­ های کمک آموزشی کدام انتشارات جامع و کاملتر می­ باشد؟

فضای رقابتی کنکور به گون ه­ای شده که جدا از رقابت بین داوطلبان، مؤسسات و انتشارات مختلف برای به دست آوردن پول و بیشتر کاسبی! رقابت سختی با یکدیگر دارند و تا دلتون بخواد کلاس خصوصی و کنکوری و کتاب کمک آموزشی وجود داره…
در این مقاله نمی­ خواهیم که بگوییم همه تبلیغات این مؤسسات و کلاس­ ها بی ارزش بوده و فاقد هرگونه کیفیت و ارزش علمی هستند.

و… خیر! چه بسا بسیاری از مؤسسات و کلاس ­ها و مشاوران کنکوری هستند که باعث پیشرفت و ارتقاء سطح و در نهایت موفقیت شما می­ شوند….

 

 

در واقع هدفمان این است که در انتخاب منابع بهتر شما را راهنمایی کنیم و چگونگی داشتن انتخاب بهتر بین گزینه های موجود رو یاد بگیریم.

جدا از آن دسته داوطلبانی که با امکانات مالی خوب رتبه­ های مناسبی بدست آورده­اند، بسیاری از داوطلبان هستند که با کمترین و حداقل ترین امکانات در روستاهای دور افتاده و کوچک درس خوانده و در نهایت رتبه برتر کنکور هم شده­اند و ….

به این نتیجه می­رسیم که اگر هدفمان مشخص باشد و در این راه مصمم و با اراده پیش برویم، هیچ چیزی نمی­تواند جلودار ما شود و محدودمان کند و در آخر آن چیزی که حائز اهمیت است خودمان هستیم با اهدافمان…

 

 

دوستان عزیز فکر نکنید کتاب های کمک ­درسی و آموزشی معجزه می­ کنند!

آنها مطلب جدیدتر و عجیبت و خاصی را آموزش نمی­ دهند… بلکه شخصی که مهارت زیادی در آن درس داشته، به تألیف آن کتاب پرداخته مفاهیم جدیدی برای ارائه ندارند؛ بلکه در درسنامه کتاب های کمک آموزشی با زبانی متفاوت و راحت تر به تفهیم مطالبی کمک کرده­اند که شما با مطالعه کتاب درسی، متوجه آنها نمی­ شوید…

قطعاً مؤلفان آنها مفهوم جدیدی را کشف نکرده­اند بلکه به دلیل تسلط بر مفاهیم، مباحث را به نحوی بیان کرده تا راحتتر بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید و آنها را فرا بگیرید.

پس همان طور که گفته شد این جزوات و کتاب­ ها چیزی فراتر از کتاب درسی و مفاهیم آن برای ارائه ندارند و فکر نکنید صرف هزینه ­های گزاف و میلیونی برای خریدن کتاب و منابع متعدد و داشتن یک عنوان کتاب از چندین انتشارات، صد در صد برای نتیجه گرفتن به شما کمک کرده و قطعاً سبب موفقیتتان می­ شود. بلکه تنها چیزی که شما احتیاج دارید، مطالعه از روی منابع تأیید شده و کاربردی است.

 

شاید خیلی ها هم از خواندن این مقاله دلسرد شوند ولی به یاد داشته باشید که همه چیز از خودتان شروع شده و به خودتان بستگی دارد؛ همت، اراده، تمایل و علاقه به درس خواندن و پشتکار شما هستند که حرف اصلی را می­زنند و نقش تعیین­ کننده­ای در موفقیت نهایی شما  دارند…

 

لوح­ های فشرده آموزشی، کلاس­ های تقویتی و خصوصی اگر اصولی آموزش بدهند می­ توانند بسیار تأثیرگذار بوده و نقش زیادی در موفقیت شما بازی کنند؛ ولی فکر نکنید تهیه آنها یا شرکت درکلاس­ ها تنها راه چاره هستند و فقط با کمک از آن­ها می­ توانید موفق شد و هر کسی به هر دلیلی فرصت استفاده از آنها را نداشت قطعاً شکست می­ خورد…

باز هم تأکید می­ کنیم اگر از منابع درستی استفاده نمایید این منابع می­ توانند کمک شایانی به شما کرده تا مفاهیم را در ذهن خود دسته بندی نمایید و هیچ نکته­ ای از ذهنتان دور نماند.

برای آشنایی و راهنمایی در مورد انتخاب منابع قطعاً نیاز به مشاوره دارید …

مشاورهای که دلسوزانه بتواند منابع جامع و کامل را به شما معرفی کند و خود شناخت مناسبی از آنها داشته باشد.

شما می­ توانید برای بهره­ مندی از مشاوره­ای ایده آل جهت شناخت و تهیه منابع  با مرکز مشاوره دکتر پدرام تماس گرفته تا در این انتخاب شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند……

 

برای برقراری ارتباط با مرکز مشاوره پدرام اینجا را کلیک کنید.

 

ممکن است برایتان سؤال پیش آمده باشد که در مرکز مشاوره پدرام چگونه در این مسیر به شما کمک می­ کنیم؟

در مرکز مشاوره تحصیلی پدرام با توجه به روحیات، سن، شرایط تحصیلی، خانوادگی و اقتصادی، خلق و خو، محل زندگی، اهداف ، توانایی ها و اشتغال به تحصیل یا فراغت از آن (که شرایط هر یک فرق دارد) و … راهکارهای متنوع آموزشی را را به شما معرفی می کنیم.

ممکن است داوطلبی مثلاً در درسی همچون عربی ضعیف باشد و لوح فشرده استاد امیرهورفر معرفی شود.

یا داوطلبی دیگر در دروس شیمی و فیزیک قوی بوده و تنها در درس ریاضی احتیاج به منابع داشته باشد که در این صورت مشاهده لوح­ های آموزشی استاد آریان حیدری را توصیه کنیم و یا فقط مطالعه از روی کتب های تست.

نکته­ ای که حائز اهمیت است  این است که ما در مرکز مشاوره پدرام الزاماً هزینه­ ای را به شما تحمیل نمی کنیم و همه شرایط شما را در نظر گرفته و بهترین راهکار را با توجه به توان مالی به شما ارائه خواهیم داد تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای خود انتخاب نمایید.

ممکن است داوطلبی دروس را به خوبی فراگرفته و احتیاج به مرور و نکته و تست داشته باشد و قاعدتاً در این مورد، کلاس خصوصی رفع اشکال و نکته و تست معرفی می­ گردد….

حتی گاهی داوطلبانی به مرکز مراجعه کرده که در مبحث خاصی مشکل داشته و با در نظر گرفتن این مورد یا لوح فشرده آموزشی یا کلاس همان مبحث معرفی شده است.

توجه داشته باشید که اگر در فرایند مطالعه به کتاب تست و یا هر منبعی احتیاج داشته باشید که واقعاً به شما کمک می­ کند، بی شک ایشان به شما معرفی می­ کنند.

 

 

خیلی از مواقع نیز مراجعه کننده با وجود فاصله چند ساله از درس، دوباره تصمیم به ادامه تحصیل گرفته و می­ خواهد در کنکور شرکت نماید. قاعدتاً شرایط این داوطلب با دانش آموزی که در حال و هوای درس بوده فرق دارد و به علت وقفه افتادن نیاز دارد به نوعی تک تک دروس برایش مجدد تدریس شده تا یاداوری شود؛ این داوطلبان قاعدتاً با مطالعه کتاب صرف نمی­ توانند نتیجه بگیرند…

در همچنین شرایطی یا شرکت در کلاس درس و شروعی نو برای آموزش توصیه می ­شود یا استفاده از لوح­ های فشرده آموزشی….

دکتر پدرام و همچنین کارشناسان مرکز با آشنایی و شناخت کامل از منابع آموزشی موجود، منابعی را به شما معرفی می­ کند که در آنها استاد طبق کتاب درسی خط به خط به شما آموزش می­ دهد و گام به گام با شما جلو می­ آید و صرف نظر از هر سطحی که هستید مفاهیم را از پایه و اصولی به شما آموزش می­ دهد.

شما با تماشای این لوح­ ها ضمن فراگیری کامل مفاهیم، با نکات کنکوری و کلیدی هر کتاب آشنا شده و می­ توانید با تکنیک ­ها و راه حل­ هایی که فرامی­ گیرید هر تستی را به راحتی پاسخگو باشید ….. و در نهایت در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید..

مطالعه صرف از روی کتاب به گونه­ ای خشک و بی روح است و با مشاهده لوح­ ها گویی استاد در منزل شماست و با تدریس آنها به راحتی می­ توانید با درس ارتباط برقرار کنید.

و چه بسا برای درک مطلبی ساعت­ ها وقت می­ گذاشتید و حال آنکه اصلاً مهم نبوده و از نظر کنکوری ارزشمند نبوده اند. پس به راحتی می ­توانید تمام زوایای کتاب درسی را شناخته و مفاهیم به خوبی به شما منتقل می­ شوند..

 

برای برقراری ارتباط با مرکز مشاوره پدرام اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *