صحبت های بسیار مؤثر و مهییج جیم کری

جیمز یوجین «جیم» کری به انگلیسی: James Eugene “Jim” Carrey زاده ۱۷ ژانویه ۱۹۶۲ هنرپیشه و کمدین کانادایی-آمریکایی است، پدرش ساکسیفونیست جاز بود و به همین خاطر از کودکی در نمایش‌‌ها و برنامه‌‌های کمدی حضور داشت. به خاطر شرایط بد مالی پس از بیکاری پدرش در ۱۹ سالگی دبیرستان را ترک کرد تا بتواند درکارخانه ای مشغول به کار شده وکمک حال خانواده‌اش باشد. در اوقات فراغت خود برای خوشحال‌کردن مادر و تغییر روحیه او به انجام کاری که در آن استعداد داشت و از دستش برمی آمد یعنی اجرای نمایشی طنزآمیز می‌پرداخت.
برای برآورده شدن آرزوی پدرش به دنیای طنز گام نهاد و توانست با زحمت و تلاش زیاد به مرور نامش را هم ردیف بزرگانی چون چارلی چاپلین ببیند. ولی در چند سال اول همه چیز مطابق باب و میلش پیش نرفت و تا یک دهه پس از انجام فعالیت‌‌های سینمایی نقش مهمی را بدست نیاورد. در اولین فیلمهایش هیچ نشانی از استعدادهای نمایشی خود بروز نداد و نتوانست کارگردان‌ها را با بازیش متقاعد کند تا اینکه در روبرویی با چارلز «چاک» راسل(کارگردان و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا) برای نخستین بار قابلیت‌ های فراوان کمدی‌ اش را به نمایش گذاشت است.
این ملاقات مهمترین اتفاق زندگیش را رقم زد و موفق به گرفتن نقش اول فیلم ماسک شد و او را تبدیل به ستاره کرد. پس از این فیلم او نتیجه‌ی زحمت‌هایش را به ثمر رسیده دید و زندگی او در عرصه بازیگری به شدت تغییرکرد و به چنان موفقیتی در زندگی هنری خود دست یافت که برای هیچ‌کس قابل پیش بینی نبود و بعداز پشت سر گذاشتن فصل‌های سرد و سخت، سرانجام بهار زندگی به او لبخند زد.
سخنان امید بخش جیم‌کری موضوع ویدئو الهام بخش این هفته پروژه سوخت را تشکیل می‌دهد؛ صحبت‌هایی پیرامون لزوم داشتن هدفی صحیح و پیگیری حرفه‌ی محبوب خود و اینکه چرا وقتی هدفی را برمی‌گزینید باید به شدت آن را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *