جهان از زاویه ۳۶۰ درجه‌ای

گردش در دور دنیا تمام ذهن و فکر آلکیس کاخون۲۸ ساله شده بود. در حالی که در رشته‌ی پزشکی به تحصیل می‌پرداخت یک دم از تلاش و کوشش برای جامه عمل پوشاندن به این خواسته دست برنداشت …در این راه کلیه آنچه داشت را فروخت و هزینه کرد تا توانست با موتور خود به دور دنیا سفر کرده و ویدئو انگیزشی منحصر بفرد خود را برایمان تهیه کند.
با انگیزه‌ی رساندن پیام صلح و دوستی به گوش‌ جهانیان و نیز بدست ‌آوردن‌کمک‌های نیکوکارانه، سفر خود را تنها با یک موتور آغاز و به حدود ۴۲ کشور سفر کرد و از مرز بیش از ۷۱ کشور جهان گذشت و به هدف خود نیز دست یافت. ویدئوی او ۱۰۰ میلیون بار وایرال شد.(ویدئوی ویروسی یا وایرال ویدیو Viral Video از آن دسته ویدئوهای کوتاهی است که به سرعت در فضای مجازی، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی پخش شده و دست به دست می‌چرخند و به اشتراک گذاشته می‌شود. در اکثر مواقع، این ویدئوها حاوی موضوعات خنده‌دار، جالب و سرگرم‌کننده هستند و بین کاربران محبوب می‌شوند.
این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از مردم نیز می‎توانند با استفاده از تلفن‌های دوربین‌دار خود، دست به ساخت ویدئو بزنند؛ ویدئوهایی که به‌صورت ویروسی و سریع در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند.)
شبکه های تلویزیونی مشهور دنیا مانند سی ان ان و سی بی سی برای حضور او دعوت به عمل آوردند. در اکثر مجلات معتبر چهره‌ی او نقش بسته بود و لقب سلفی‌گیر نمونه‌ی سال به او تعلق گرفت و رفته رفته کار خود را برای تبلیغات در زمینه‌ی مضمون در شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد و در حال حاضر با برندهای معتبری چون گوگل(شرکتی با سهامی عام است که در زمینه جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات سرمایه‌گذاری می‌کند) کاوازاکی (شرکت کاوازاکی در سال ۱۸۹۶ توسط “شوزو کاوازاکی” به عنوان یک کارخانه کشتی سازی برای ساخت کشتی های اقیانوس پیما تاسیس شد. اما با گذشت زمان دامنه فعالیت های این شرکت بسیار گسترده‌تر شد و در سال ۱۹۴۹، کاوازاکی حضور در صنعت موتورسیکلت را با تولید موتور برای این وسیله نقلیه تجربه کرد.) و … کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *