تقدیر در دستان خود توست

از آن دسته از افرادی هستید که مدام با خود می‌اندیشید که در آفرینش شما هدف و انگیزه‌ای در کار نبوده و زندگیتان در این جهان هستی بدون هیچ مفهوم و ثمره‌ای است؟
با خود می‌اندیشید ورای دست نیافتن به ‌آرزوهایتان قصد و دلیلی نهفته است که از درک و فهم شما خارج بوده و رویاها فقط در حد رویا باقی می‌مانند؟
این سوالات می‌تواند در طی زندگی، در ذهن هر یک ما چندین بار پیش بیاید و با کنار هم گذاشتن تمامی سختی‌ها و ناکامی‌ها به این نتیجه برسید که محکوم به زندگی بوده و بدون هیچ هدفی به این جهان پا گذاشته‌اید تا عمر را به پایان برسانید.
اما می‌خواهیم به شما بگوییم سخت در اشتباه هستید….
نه تنها هدفی از آفرینش شما وجود داشته بلکه این فرصت به شما داده شده تا با باورکردن توانایی‌هایتان و جامه عمل پوشاندن به آنها زندگی را برای خود و هم نوعانتان به مراتب زیباتر و راحت‌تر کنید….
نگاهی به زندگی افراد سرشناس، موفق، مبتکران و سازندگان که با خلاقیت‌های خود کمک بزرگی به نسل بشر کرده‌اند این واقعیت را روشن می‌سازد که این انسان‌ها هرگز حس بیهودگی و پوچی نداشته و روزی که چشم به جهان می‌گشایند و روزی که به دلیل آفرینش خود پی می‌برند را مهم‌ترین روزهای زندگی خود به شمار می‌آورند و در این مورد کاملاً با نظر مارک تواین(نویسنده و طنزپرداز آمریکایی) هم عقیده‌اند.
اوقاتی که احساس کردید به پوچی رسیده‌اید و دنیا هیچ اساس و بنیانی ندارد این کلیپ انگیزشی را که به همین قصد و منظور تهیه شده را مشاهده کنید تا دریابید بی شک وجودتان در این عالم هستی هدفی داشته و به مرور پی خواهید برد چه تغییری در انگیزه‌تان برای ادامه‌ی حیات ایجاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *