تاریخ ساز باش

سربازی از ایالات متحده با نام گرگ پلیت (Greg Plitt) که در دنیای مدلینگ و بازیگری هم وارد شده بود قصد کرد آنچه در زندگیش رقم خورده و سبب دگرگونی کلی شرایط و اوضاع و احوالش گردیده بود را برای استفاده و کسب تجربه دیگران در اختیارشان بگذارد…. او یکه تاز آمیزش و پیوند ما بین عالم بدنسازی با ترغیب و تهییج است.
در مدت زمان اندکی افراد و اقشار مختلف جامعه از سن و سال مدرسه گرفته تا دانشگاه و نیز افرادی که می‌خواستند در کسب و کار موفقیتی حاصل کنند به شدت ویدئوهای او را پیگیری‌کردند و گرگ به مرور به یک چهره دوست داشتنی در عالم انگیزه مبدل گشت.
گرگ نزد همه محبوب بود و ویدئوهای انگیزشی او در گوشه گوشه‌ی‌ دنیا می‌چرخید و انگیزه او را روز به روز برای تحت تأثیر قراردادن انسان‌های دیگری افزایش می داد.
کلیپ امیدبخش دوم مختص افرادی است که عضو باشگاه فکرسازی بوده و لینک دریافت واپسین و پر طرفدارترین ویدئوی انگیزشی گرگ که توسط هزاران نفر دیده شده و از آن به عنوان یادگاری آخر او یاد می‌شود در پایان این صفحه قرار داده شده است….‌
او با مرگ دلخراش خود بر سر سانحه ای در تنها زمانی که ۳۷ سال سن داشت در سال ۲۰۱۵ میلادی از بین ما رفت ولی در اقصی نقاط جهان زندگی‌های زیادی را متحول کرد و سبب آغاز دوران جدیدی در زندگی بسیاری از انسان‌ها گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *