بهترین منابع کمک درسی برای پایه یازدهم

بهترین منابع کمک درسی برای پایه یازدهم / دروس عمومی

 

کتاب کمک درسی برای فارسی یازدهم:

درس فارسی (ادبیات قشنگ تر نبود چرا اسمشو عوض کردند اخه؟) یکی از درس های مهم هستش هم بخاطر ضریبش توی کنکور و هم بخاطر این ریزه کاری هایی که داره. شما اگر این درس رو به روش درست مطالعه کنید خیلی راحت میتونید درصد بالایی توی کنکور بزنید و توی امتحان نهایی هم نمره ی خوبی بگیرید اما اگر ندونید چجوری باید این درس رو مطالعه کرد هرچقدر هم که وقت بگذارید به جایی نمیرسید. بعدها برای این که برای کنکور این درس رو چجوری بخونید. اما در امتحانات نهایی معمولا روند طراح ها این هستش که زیاد از کتاب درسی جلو نزنن و در همون سطح سوالات رو مطرح کنند. منتها کتاب درسی خودش خلاهایی داره که باعث میشه کسایی که معلم خوبی نداشته باشند نیاز به کتاب های کمک درسی و یا کلاس های خصوصی داشته باشند. کتاب کمک درسی پیشنهادی ما برای فارسی یازدهم ، کتاب سیر تا پیاز گاج هستش که به صورت کامل کتاب درسی رو پوشش داده و شما رو کمک میکنه که به بهترین شکل در این درس بتونید نمره ی خوبی بدست بیارید.

کتاب کمک درسی برای عربی یازدهم:

درس عربی درسی هستش که شما اگه از دوره ی اول دبیرستان باهاش میونه ی خوبی نداشته بودید الان به مشکل میخورید. قوی بودن پایه توی این درس خیلی مهم هستش و با توجه به این که شما در چه سطحی هستید و کتابی که میخوایم معرفی کنیم متفاوت هستش. اگر سطح عربیتون زیاد بالا نیست و از پایه ضعیف هستید کتاب میکرو عربی یازدهم گاج و اگر سطح خوبی دارید کتاب سیر تا پیاز عربی گاج رو برای این درس تهیه کنید.

کتاب کمک درسی برای دین و زندگی یازدهم:

کتاب جامع دین و زندگی ۲ کانون برای این درس گزینه ی خوبی هستش . البته هیچ چیزی جای خود کتاب درسی رو برای این درس نمیگیره و سوالات هم اونقدر سخت نیستند که شما به جز کتاب درسی به چیز خاصی نیاز داشته باشید. ولی به صورت کلی اگر کتابی خواستید برای این درس بگیرید کتاب دین و زندگی ۲ کانون گزینه ی خوبی هستش.

کتاب کمک درسی برای زبان یازدهم:

برای این درس منابع خوبی متاسفانه آماده نشده و کتاب های چاپ شده اونقدر با کیفیت بالایی نیستند ولی از میان کتاب هایی که هست کتاب آموزش و آزمون زبان ۲ مبتکران با تالیف خانم مریم قانع میتونه گزینه ی خوبی باشه. کتاب پرسمان گاج هم برای داشتن نمونه سوال گزینه ی خوبی هستش.

 

 

بهترین منابع کمک درسی برای پایه یازدهم / دروس تخصصی تجربی

 

کتاب کمک درسی برای فیزیک یازدهم:

کتاب فیزیک ۲ نشر الگو رو میشه گفت در واقع بهترین منبعی هست که تاکنون برای فیزیک یازدهم منتشر شده. البته این کتاب تست هم داره که لزومی نداره تست هاشو بزنید فقط درسنامه های فوق العادش رو بخونید. کتاب پرتکرار فیزیک قلم چی رو هم برای نمونه سوال تهیه کنید.

کتاب کمک درسی برای زیست یازدهم:

کتاب درسی زیست ۲ رو برای امتحانات نهایی هرچقدر هم بخونید کمه. خود کتاب به صورت گویا و مفهوم نگارش شده و نیازی به درسنامه برای فهمیدنش نیست. طراحان امتحانات نهایی هم فقط از متن خود کتاب درسی و سوال های داخل کتاب سوال میدن .

کتاب کمک درسی برای شیمی یازدهم:

کتاب آبی شیمی قلم چی پایه یازدهم رو برای این درس تهیه کنید و باز هم همون طور که بار ها گفتیم نیازی نیست تست هاشو بزنید فعلا. فقط از درسنامه ها استفاده کنید.

 

کتاب کمک درسی برای ریاضی یازدهم :

کتاب آموزش شگفت انگیز ریاضی از خیلی سبز کتابی هستش که در بین بقیه کتاب ها واقعا برای این درس می درخشه و میتونه منبع خیلی خوبی باشه به خصوص برای بچه هایی که دبیر خوبی ندارند.

 

 

یک پیشنهاد فوق العاده به بچه های یازدهم:

 

بچه ها ما در گروه مشاوره دکتر آماده هستیم تا به شما در زمینه ی مشاوره و تدریس خدمت رسانی بکنیم. همون طور که میتونید کادر مشاوره ی ما رتبه های برتر سال های اخیر هستند که تجربه زیادی هم دارند و میتونن به خوبی به شما در زمینه ی موفقیت تحصیلی کمک کنند. برای اطلاعات بیشتر برای گرفتن مشاوره و برنامه ریزی با دفتر مرکزی موسسه تماس بگیرید یا اگر نزدیکمون هستید یه سر به دفترمون بزنید. آدرس و شماره تلفن پایین سایت هستش.

 

 

۲ دیدگاه

  • بهار بیات گفت:

    سلام. میخواستم بدونم شما تخصصتون توی مشاوره برای دروس تجربیه. یعنی ریاضی ضعیف تر عمل میکنید. آخه اکثر قسمت های وبسایتتون برای تجربیه. من دانش آموز یازدهم هستم و مشاوره تحصیلی میخواستم. اما رشته ام ریاضیه. شما تخصصی در این مورد دارین یا نه. ممنون میشم جواب بدید.

    • دکترپدرام گفت:

      سلام
      بله دوست عزیزم
      چون مخاطب تجربی بیشتر بوده شاید تمرکز سایت و محتوی مطالب اینگونه شده وگر نه در بحث رشته های ریاضی و انسانی و همچنین هنر و یا حتی فنی حرفه ای هم نیز ما ، مشاوره ی تخصصی برای دوستان داریم
      و حتما به زودی از نظر محتوی سایت هم رویکرد ریاضی رو خواهیم داشت
      ممنون از نقطه نظر صحیح و دقت نظرتون دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *