بهترین منابع کمک درسی برای پایه دهم

بچه های دهمی خیلی سوال میپرسند در مورد بهترین منابع کمک درسی برای پایه دهم و میخوان از همین الان جدی درس رو شروع کنند. این نشونه ی خیلی خوبیه که از الان به فکر کنکور ۹۹ هستند و میخان با یه شروع فوق العاده آغاز کنن کار رو ولی متاسفانه بخاطر نداشتن اطلاعات کافی در خریدن منابع دچار مشکل میشن. در درجه ی اول بگذارید این رو بهتون بگیم که در پایه دهم مهم ترین منابع برای شما همون کتاب های درسی هستند و لازم نیست زیاد کتاب های کمک درسی بخرید بهتره برای پایه دوازدهم شروع به خریدن کتاب های متنوع بکنید که هم کیفیت کتاب ها بهتر هستند و هم این که شما اطلاعات بیشتری دارید و برای تست زدن بهتر میتونید کار کنید. اما اگه خیلی استرس دارید و میخواید واقعا از دهم شروع به خریدن کتاب کنید این کتاب ها رو به شما پیشنهاد میدیدم:

بهترین منابع کمک درسی برای پایه دهم / دروس عمومی
کتاب کمک درسی برای فارسی دهم:

برای درس فارسی کتاب سیر تا پیاز گاج فارسی دهم پیشنهاد میشه. این کتاب با روندی دقیق خط به خط کتاب درسی رو بررسی کرده و آرایه ها و لغات و تاریخ ادبیات و قرابت معنایی و غیره رو به خوبی برای شما توضیح داده در خلال درس ها. به جز این کتاب چیز دیگه ای فعلا نیاز نخواهید داشت. برای درس ادبیات شما باید مباحث رو به صورت موضوعی بخونید و کتاب سیر تا پیاز تا حدودی با همین روند جلو میره. گرچه همون طور که گفتیم وقتی رفتید پایه دوازدهم منابع مناسب برای کنکور ۹۹ رو کامل براتون توضیح خواهیم داد این کتاب هایی که معرفی شده اینجا صرفا برای کساییه که میخوان از همین الان یه مطالعه ای بر کتاب های کمک درسی داشته باشند یا معلم های خوبی در مدرسه ندارند و نیاز به کمک دارند توی درس ها.
کتاب کمک درسی برای عربی دهم:

برای درس عربی متاسفانه منبع خوبی هنوز آماده نشده و منابعی که هستند کاملا عجله ای و بدون دقت و با کیفیت پایین آماده شدند اگر معلم خوبی داشته باشید نیاز به کتاب کمک آموزشی عربی نخواهید داشت در غیر این صورت بهترین گزینه میکروعربی دهم گاج هستش.

 

کتاب کمک درسی برای دین و زندگی دهم:

فعلا هیچ کتابی نیاز نخواهید داشت وقتی رفتید پایه دوازدهم در مطلبی به صورت کامل منابع مورد نیاز برای کنکور ۹۹ را توضیح خواهیم داد. فعلا به کتاب درسی بسنده کنید و با دقت زیاد مطالعش کنید.
کتاب کمک درسی برای زبان دهم:

کتاب جامع زبان دهم کانون فرهنگی آموزش قلم چی کتاب نسبتا خوبیه برای درس زبان. تکرار و مرور لغات رو فراموش نکنید سعی کنید حتی در تابستان آینده ای هم که میاد لغات عربی و زبان رو مکرر مرور کنید.

بهترین منابع کمک درسی برای پایه دهم / دروس تخصصی
کتاب کمک درسی برای فیزیک دهم:

برای درس فیزیک میتونید از کتاب ماجرا های من و درسام خیلی سبز استفاده کنید. این کتاب درسنامه های خیلی خوبی داره که میتونه شما رو با مفاهیم فیزیک به خوبی آشنا کنه
کتاب کمک درسی برای زیست دهم:

برای درس زیست کتاب درسی رو بخونید فعلا و نیازی به زدن تست و یا گرفتن درسنامه نیست. خود کتاب درسی به بهترین شکل تدوین شده و بهترین منبع هستش. وقتی رفتید دوازدهم باز برای زیست منبع کنکوری معرفی خواهیم کرد ولی فعلا نیازی به خریدن کتاب برای درس زیست نخواهید داشت.
کتاب کمک درسی برای شیمی دهم:

کتاب هندبوک شیمی از انتشارات مهر و ماه که خیلی حجمی هم نداره پیشنهاد میشه.

کتاب کمک درسی برای ریاضی دهم :

کتاب iq ریاضی دهم از گاج پیشنهاد میشه. سعی کنید در درس ریاضی هیچ مشکلی نداشته باشید تا در پایه های بعدی دچار مشکل نشید.

۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *