رشته­ های تحصیلی دوره روزانه براساس دفترچه سراسری ۱۳۹۷

رشته­ های تحصیلی دوره روزانه براساس دفترچه سراسری ۱۳۹۷

 

منحصراً داوطلبانی که براساس کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته­ های دوره روزانه دانشگاه­ها و مؤسسات آموزش عالی شده ­اند، می­توانند اینگونه رشته ­ها را انتخاب کنند.
داوطلبان واجد شرایط این بند محدودیتی از نظر تعداد (حداکثر ۱۵۰ انتخاب)، مقطع و درج اولویت کدرشته ­های مورد علاقه در فرم انتخاب رشته خود ندارند.

 

 

–  دانشجویانی که در دوره روزانه آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ (اعم از رشته­ های متمرکز و یا نیمه­ متمرکز) پذیرفته شده ­اند، منحصراً برای شرکت در گزینش رشته­ های تحصیلی دوره­ های غیر روزانه (نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، مجازی، ظرفیت مازاد و مشترک) آزمون سراسری سال ۱۳۹۷، می­بایست تا تاریخ۲۰/۱۲/۱۳۹۶ نسبت به انصراف از تحصیل قطعی اقدام می­نمودند.

 

 

– پذیرفته­ شدن در هر یک از رشته­های تحصیلی دوره روزانه (اعم از متمرکز و یا نیمه­ متمرکز)، به عنوان یک نوبت از حداکثر دو نوبت قبولی در آزمون سراسری تلقی می­گردد.

 

 

–  داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان از سال ۱۳۶۸ به بعد و داوطلبانی که با استفاده از سهمیه شاهد از سال ۱۳۷۶ به بعد، یک بار در رشته­ های تحصیلی دوره روزانـه درآزمون سراسری پذیرفته شده یا می­شوند، اعم از اینکه از رشته قبولی انصراف داده یا در رشته قبولی ثبت ­نام کرده یا نکرده باشند، مجاز به استفاده مجدد از سهمیه ­های مربوط نخواهند بود.

 

 

 

* مهم: برای اطلاع از وضعیت خوابگاه ها و امکانات رفاهی دانشگاه ها به سایت اینترنتی دانشگاه ذیربط مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *