اردوی مطالعاتی نوروز چه فوایدی دارد؟

اردوی مطالعاتی نوروز چه فوایدی دارد؟

اردو مطالعاتی

تعطیلات عید نوروز از جمله زمان های بسیار ارزشمند و به تعبیری طلایی برای تمامی داوطلبان کنکور است که با هر توان و وضعیتی می توانند استفاده ی بهینه ای از آن داشته باشند و جهش بی بدیلی را برای خود به ارمغان آورند.

اردوی مطالعاتی نوروزی، تقریبا دردوران طلایی تعطیلات عید نوروز برگزار میگردد تا داوطلبان با قرار گرفتن در فضای ویژه مطالعاتی منسجم آماده بشوند.

این اردو برای تمام داوطلبانی است که برای شرکت در کنکور سراسری هدف گذاری کرده اند از دو منظر قابل بررسی است:
اول

داوطلبان کنکوری سال دوازدهم می‌توانند فارغ از کلاس و مدرسه و فضای تعطیلات به مرور و بازخوانی مباحث پرداخته و درصورتی که داوطلب نسبت به اجرای برنامه‌ ریزی مشاورش در تعطیلات متعهد بوده باشد.

و اقدام به مطالعه و جمعبندی دروس پایه و پیش یک نماید با مطالعه منابع درسی براساس برنامه‌ی زمانبندی شده و رفع اشکالات دروس عمومی و اختصاصی توسط مدرسین حاضر در اردو با حضور مشاور حرفه ای و کارآزموده کنکوری در اردوی مطالعاتی نوروزی، می تواند به طور قطع و تضمینی گفت که این داوطلب جهش بسیار خوبی برای آزمون های جمعبندی بعد از عید خواهد داشت.

دوم

تاثیر ثانویه اردوی مطالعاتی و ایجاد عادات خوب مطالعاتی در داوطلب می باشد، داوطلبی که دو هفته در جمع رقبا و دیگر داوطلبان قرار گرفته و براساس یک برنامه مشخص و منظم از صبح تا شب درس می خواند و در زمانبندی های صحیح مطالعه و استراحت و تفریح می نماید، با حفظ همین رویه تا کنکور می تواند با بالاترین قدرت خودش در جلسه کنکور حاضر شود و بهترین نتیجه ممکنه را رقم بزند.

انگیزه و توان بیشتر در رقابت مطالعاتی!

رقابت درسی

در بررسی دیگر فواید اردوهای مطالعاتی نوروزی حرفه ای می توانیم به حضور موثر و همیشگی ناظر و مراقب مطالعاتی و استاد رفع اشکال اشاره نماییم که با حضور ایشان ضمن جلوگیری از هرگونه حواسپرتی و فوت وقت داوطلب در موارد مختلف به سرعت و به بهترین حالت به پاسخ سوالات مختلف در زمینه ی اشکالات درسی خویش میرسد و این یعنی:

ایجاد حس و انگیزه ی بیشتر برای مطالعه و یادگیری عمیق تر و جلوگیری از سردرگمی های معمول و اضطراب های تکراری از عدم تسلط بر مفاهیم و تخریب برنامه های درسی.
در اردوهای مطالعاتی شرایط مطالعه به بهترین حالت فراهم است!

همه درس می خوانند، همه تلاش می کنند، همه هدف دارند و جو حاکم بر فضای اردو کاملا مطالعاتی و انگیزشی است و ناخودآگاه انگیزه های بیرونی (فضا) داوطلب را به سمت مطالعه بهتر و عمیقتر سوق میدهد و علاوه بر آن از فضای منزل و حال و هوای عید و تعطیلات برای خانواده و دید و بازدید ها و … دور می شود که ناگزیر حضور در منزل داوطلب را به سمت فرار از برنامه ها و استراحت های نابه جا در این دوران سرنوشت ساز خواهد برد.


هم چنین ما هرساله اردوی مطالعاتی نوروزی را برگزار می کنیم که مورد استقبال بسیاری از داوطلبین عزیز قرار می گیرد. شما می توانید از امکانات اردوی مطالعاتی نوروز ۹۸ ما استفاده کنید و به موفقیت برسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *