مرحله دوم ثبت‌ نام و اصلاحیات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹

مرحله دوم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹

برای کلیه متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ که در مهلت تعیین شده (۹۸/۰۹/۱۶ لغایت ۹۸/۰۹/۲۸) نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند، مهلت مجدد ثبت‌نام‌ از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۴ تا روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۶ در نظر گرفته شده است. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، در این خصوص اقدام نمایند.

شرایط ثبت‌نام‌ در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹

علاقه‌مندان می توانند ضمن مطالعه اطلاعیه مورخ ۹۸/۰۹/۲۵ مربوط به اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۳۹۹، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط رشته‌‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند.

مراحلی که داوطلب باید برای ثبت نام اقدام کند

  1. مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور، برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) 
  2. تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام
  3. آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام
  4. داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ امتحانی اصلی، علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی شناور هم هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کد رشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمایند. این دسته از داوطلبان می بایست برای رشته امتحانی دوم خود یک‌ کارت اعتباری دیگر علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری نمایند.

تذکر: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون، که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۱۳۸٫۰۰۰ ریال دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذکور، اقدام نمایند.

زمان توزیع کارت و محل آزمون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده سازمان سنجش آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۹۹/۰۱/۲۸و ۹۹/۰۱/۲۹ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۵ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۷ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در فرم ثبت نام تعیین می گردد. لذا داوطلبان باید با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام، کد مربوط به استان و شهر محل اقامت خود را به درستی ثبت نمایند.

‌ نحوه انتخاب رشته و پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹

کارنامه اعلام نتایج اولیه تمامی داوطلبان این آزمون، از سوی سازمان سنجش براساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. لذا تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند، می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، که در زمان مقتضی منتشر خواهد شد، نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *