زمان برگزاری کنکور ۹۹

بهروز بنیادی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تغییر زمان برگزاری آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سراسری سال ۹۹ درباره برگزاری یا عدم برگزاری این آزمون‌ها، عنوان کرد: با الکترونیکی شدن ثبت‌ نام کنکور عملا از تجمع در زمان ثبت نام‌ها جلوگیری شده و فقط باید در زمان برگزاری آزمون نسبت به رعایت فاصله اجتماعی دقت شود.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در محیط برگزاری آزمون نیز چنانچه فاصله بیش از ۱.۵ متر رعایت شود، خطری داوطلبان را تهدید نمی‌کند و حتی نیازی به استفاده از ماسک و دستکش هم نیست.

وی با بیان اینکه داوطلبان نباید دچار بلاتکلیفی شوند، اضافه کرد: در حال حاضر داوطلبان باید با تمرکز بر آزمون‌های پیش رو خود را برای کنکور آماده کنند؛ چراکه تاریخ نهایی برگزاری سه آزمون دکتری، کارشناسی ارشد و کنکور سال ۹۹ به زودی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: البته سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به درخواست‌های داوطلبان و با هماهنگی با سه وزارتخانه علوم و بهداشت و آموزش و پروش زمان برگزاری آزمون‌های دکتری، کارشناسی‌ارشد و سراسری را تغییر داد ولی قطعا هر سه آزمون برگزار خواهد شد.

به گزارش خانه ملت، پیش از این قرار بود آزمون کارشناسی ارشد در روزهای پنجشنبه ۲۲ و جمعه ۲۳ خرداد ماه و آزمون دکتری نیز روز جمعه ۹ خرداد ماه برگزار شود که زمان آن تغییر کرده و توسط سازمان سنجش اعلام خواهد شد.


با مشاوره کنکور و برنامه ریزی صحیح تحصیلی به دانشگاه و رشته مورد علاقه خود برسید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *