راهکارههایی مفید برای پیشرفت تحصیلی

راهکارههایی مفید برای پیشرفت تحصیلی

 

۱-برای رسیدن به قله‌های موفقیت، مهم‌ترین و اصلی‌ترین گام، وجود یک برنامه منسجم و قابل‌اعتماد است که شما را در طول مسیر حمایت کند و نقاط جبران نیز در آن طراحی شده باشد.

۲- زیر نظر داشتن روند مطالعه‌ی شما با دفتر برنامه‌ریزی کاملاً قابل‌اجرا خواهد بود. با این روش، تعادل مطالعاتی، ضعف‌ها و قدرت‌ها همگی نمایان خواهند شد. شما با دفتر برنامه‌ریزی کنترل مطالعه‌تان را در دست دارید.

۳-  افزایش تدریجی ساعت مطالعه و به دنبال آن حفظ این دستاورد، بازده و بهره‌وری شما را به‌مراتب افزایش می­دهد.

۴- انتخاب منابع مناسب و استاندارد به‌اندازه‌ی همه‌ی موارد بالا اهمیت دارد. کتاب‌هایی با تست‌های شناسنامه‌دار، تعداد تست مناسب با مبحث و پاسخنامه‌ی قوی، بهترین گزینه برای یک دانش‌آموز فعال و کوشا خواهد بود.

۵-  تأثیر آزمون‌های آزمایشی در ارزیابی کارنامه دوچندان می­شود؛ زیرا با این کار ضعف‌ها و کم‌کاری‌های احتمالی به‌خوبی آشکار می­شود و برنامه‌ریزی‌های بعدی را هوشمندانه‌تر می‌سازد.

۶- یک برنامه‌ی منظم، اجرا و حضور منظم نیز می‌طلبد؛ گزینشی رفتار کردن با آزمون‌ها و شرکت انتخابی در آن‌ها باعث برهم ریختن نمودار پیشرفت و مطالعه شده و جایگاه واقعی شما را نشان نخواهد داد.

پیشرفت درآزمون این داوطلب، طی دوره زمانی۲۴ روزه که با اجرایی­کردن راهکارهای فوق توانسته تراز خود را بهبود بخشد، گویای نقش برنامه ریزی صحیح تحصیلی برای موفقیت می­باشد.

 

 

 

تراز کل داوطلب:

در آزمون ۰۷ فروردین ۹۷ : ۵۲۵۶

در آزمون ۳۱ فروردین ۹۷ : ۵۹۵۰

 

 

که به سادگی می‌توان پیشرفت را  احساس کرد.

برای مشاهد دیگر کارنامه‌های پیشرفت در آزمون کلیک کنید.

 

 

 

 

پیشرفت تحصیلی

پیشرفت تحصیلی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *