شرکت همزمان کنکورسراسری در چند گروه آزمایشی اصلی

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام آقای دکتر خسته نباشید من سال دوازدهم تجربی هستم و می خواستم بدونم که میتونم همراه با تجربی هم ریاضی و هم انسانی کنکور بدم؟ چون به معماری و روانشناسی علاقه دارم. بعد اینکه می خواستم بدونم اینکه میگن از طریق رشته تجربی میشه دیگر رشته هایی مثل روان شناسی و عمران و حسابداری بزنن یعنی اینکه با توجه به رتبه تجربی این اتفاق میفته یا اینکه باید کنکور مربوط به خودشو داد؟ لطفا بگید که برای هر کدوم چقدر باید تو تجربی رتبه اورد…با تشکر
  • ترمه 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام ترمه عزیز

خیر . متاسفانه به هیچ عنوان یک نفر در یک سال نمیتونه همزمان در دو گروه آزمایشی اصلی کنکور سراسری شرکت کنه و تنها میتونه به غیر از یک گروه آزمایش اصلی، یک گروه شناور رو انتخاب کنه و کنکور بده.

گروه های آزمایشی اصلی : ریاضی فیزیک . تجربی . انسانی
گروه های آزمایشی شناور : هنر . زبان های خارجه

در مورد مسئله دوم، بله درست میگن ، بسیاری از رشته های گروه انسانی به صورت شناور دراومدن و از گروه آزمایشی ریاضی و تجربی هم قابل انتخاب هستن، مثلا روانشناسی و حسابداری که از تمامی رشته های کنکوری قابل انتخاب در دانشگاه هست.
و نیازی به کنکور انسانی دادن ندارن، کافیه در انتخاب رشته همون کنکور تجربی ، این رشته ها رو هم در انتخاب هامون قرار بدیم.

رتبه هر رشته با توجه به زیرگروه و شهر و مقایس های بومی و منطقه ای و قطبی و بر اساس دانشگاه آزاد و سراسری و … متفاوت هست و چیزی نیست که بنده در یک دو جمله بتونم پاسخگوش باشم.

دوست داشتین برای موفقیت در مسیر کنکور میتونین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی و منابع آموزشی بهره ی لازم رو ببرید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*