کنکور-نظام-قدیم-یا-جدید-دیپلم مجدد

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
باسلام خدمت دکتر بزرگوار جناب بنده نظام قدیم هستم و فعلا دیپلم نگرفتم فقط یک واحد دارم که پاس کنم. بعد بنده که امسال دیپلم میگیرم جزو نظام قدیم هستم یا جدید؟ واسه 99 چیکار کنم قدیم بخونم یا جدید؟؟ خواهشمند پاسخ بدین خیلی سردرگم هستم چون جوابی قطعی نمیدن هیچ کجا ممنون.
  • محسن 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام محسن عزیز

شما که در نظام قدیم نظام قدیم تحصیل کردین و در واقع فارغ التحصیل نظام قدیم محسوب میشین، تفاوتی ایجاد نمیکنه چه زمانی مدرک دیپلمتون رو دریافت کنید، به هر حال نظام قدیم حساب میشین.
و برای کنکور 99 نیز میبایست منابع نظام قدیم رو مطالعه کنین و کنکور بدین.

با خیال راحت نظام قدیم بخونین و در کنکور 99 هم که دو دسته سوالات ارائه میشه، شما میبایست به سوالات نظام قدیم پاسخگو باشید.

دوست داشتین برای موفقیت در مسیر کنکور میتونین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی و منابع آموزشی بهره ی لازم رو ببرید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*