چگونه یک برنامه ریزی خوبی داشته باشم با خروجی مفید

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

-1
0
لطفا من رابرای برنامه ریزی با خروجی مفید راهنمایی کنید
  • حامد 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام حامد عزیز

برنامه ریزی اصولی برنامه ریزی است که بر اساس شرایط فرد و توانایی ها و ویژگی ها و با در نظر گرفتن هدف طرح ریزی و انجام بشه.

برنامه ریزی باید پارامتریک و قابل ارزیابی باشه، که به همین دلیل میگیم باید دارای پارامترهایی همچون حجم و زمان باشه، یعنی معلوم باشه در چه بازه ی زمانی چه حجم کار ( مطالعه، تست زنی، تحلیل) باید انجام بشه.

برنامه ریزی میبایست منعطف باشه و جای تغییر درونی داشته باشه و بهتره به صورت شناور نوشته بشه.

برنامه ریزی کنکوری خوب برای تمامی رشته های تجربی ، ریاضی و انسانی میبایست رصد بشه و تغییر پیدا کنه، برنامه ریزی ای که ایستا باشه مناسب نیست و برنامه ریزی خوب مطالعاتی باید پویا باشه، هر هفته بر اساس گزارش عملکرد فرد تغییر کنه

اگر تمایل دارین میتونین برای داشتن برنامه ریزی حرفه ای با همکاران مرکز تماس بگیرین و همچنین میتونین فیلم یکی از همایش ها که در زمینه برنامه ریزی و اصول عملیاتی اجرایی برنامه ریزی تحصیلی برای کنکور هستش رو از لینک زیر تماشا کنین:

https://dr-pedram.com/%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%87%d8%a7/%d9%87%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%82%d8%b2%d9%88%db%8c%d9%86

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*