بین مدارس تیز هوشان و نمونه دولتی کدام یک بهتر است؟

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
بین مدارس تیز هوشان و نمونه دولتی کدام یک بهتر است؟
  • وجیهه زواره 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام دوست عزیز

هیچ موقع نمیشه در یک جواب کلی به سوال شما پاسخ داد ، چون متاسفانه بسیاری اوقات به واسطه نحوه ی عملکرد و مدیریت، یک مدرسه با مدرسه ی دیگری متفاوت است و نمی توان در یک قالب کلی نظر داد.

ولی اگر بخواهیم بین مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تمیزی ایجاد نماییم در وحله ی اول باید ببینیم رویکردمان در این بررسی چیست!؟

مثلا:
اگر برای یک فرد بسیار قوی باشد، مدارس تیزهوشان بهتر است
ولی اگر برای یک فرد متوسط رو به قوی یا یک فرد قوی و اما با تعاملات و گرایشات اجتماعی بالا و متنوع باشد، خیر، به هیچ عنوان تیزهوشان خوب نیست و در این مقایسه نمونه دولتی بهتر است.

اگر فردا متوسط حال با معدل 17-18 باشد شاید هر دوی این مدارس خوب نباشد ! و اگر همین فرد رویکرد قویتر شدن داشته باشد، احتمالا مدرسه نمونه دولتی برای او مناسب اشت.

در کل در مدارس تیزهوشان به دلیل رقابت بالا ، فشار درسی ، متفاوت بودن تعامل معلمین ، تکالیف بیشتر ، ساعات مطالعاتی بالاتر و … خیلی فشارهای نامناسب ایجاد میشود که در هیچ جای دنیا این فشار ها استاندارد نیست و در همه جا غیرمعقول شمرده میشوند به همین دلیل نادرست هستند و البته برای شخصی که خیلی زدگی درس محوری دارد و به دنبال اهداف خاص تحصیلی هست، میتواند بسیار خوب و لذت بخش باشد.

پس باید بر اساس شخص و وضعیت دانش آموز این مورد را بررسی کنیم.

دوست داشتین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره در این خصوص بهره ی لازم رو ببرید.

به امید بهروزی شما

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*