مشاوره تحصیلی برای قبولی شیمی کاربردی

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام من پایه یازدهم هستم و به رشته شیمی علاقه دارم میشه بگید کدوم دروس رو چه طور مطالعه کنم که در سراسری روزانه شیمی محض یا کاربردی قبول بشم؟
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام دوست عزیزم

برای موفقیت در مسیر کنکور و روش صحیح مطالعه دروس الزاماتی هست مثل آموزش صحیح از منابع مناسب، برنامه ریزی مطالعاتی و عملکرد صحیح و تست زنی منظم و منسجم که تمام این ها باید براساس شرایط شما و نیازها و شخصیت مطالعاتیتون انتخاب و استفاده بشه.
در اینجا فضایی برای توضیح کلیه ی این موارد نیست و بسیاری از این موارد به صورت شخصی و براساس وضعیت شما هستش پس نیازمند تعاملات و جلسات مشاوره فردی هستش
دوست داشتین میتونین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی و منابع آموزشی بهره ی لازم رو ببرید.

ولی برای آشنایی با اصول کلی مطالعات صحیح دروس به لینک زیر مراجعه کنین و به زودی روش مطالعه شیمی هم به این مجموعه اضافه خواهد شد:
https://dr-pedram.com/topics/%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%87-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*