ارائه مدرک کاردانی رشته فنی بجای پیش دانشگاهی و کنکور برای تجربی

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام خسته نباشید خدمت مشاوران محترم من متولد ۷۹/۰۱/۰۲ هستم و دبیرستانم رو ۹۵ تموم کردم هنرستان رشته کامپیوتر.یکسال دیر رفتم دانشگاه بخاطر یه سری درس هام.از تخصصی هام نمره هام ۱۹و۲۰ بود یچیزایی از عمومی ها موند.واسه همین تا پاس کردم دیر شد. مدرسه مون گفت که نظام وظیفه بهت مهلت نمیده و اگه بخوای پیش دانشگاهی تجربی ثبت نام کنی یه نیم سال بیشتر نمیتونی بگذرونی و باید بری سربازی اگه میخوای دانشگاه ثبت نام کن رشته خودتو ادامه بده من میخواستم تغییر رشته بدم پیش دانشگاهی تجربی بگیرم ولی گفتن نمیشه. دانشگاه آزاد کاردانی بدون آزمون رفتم رشته حسابداری که الان ترم ۳ رو شروع کردم. بعد شنیدم از بعضیا که میگفتن میتونی فوق دیپلم بگیری از یه رشته فنی و بعد بجای پیش دانشگاهی ارائه بدی و کنکور تجربی آزمون بدی. راهی هست که من بتونم توی کنکور تجربی شرکت کنم یا باید حسابداری ادامه بدم تموم کنم بعد برم سربازیمو بگذرونم و بیام بعدش پیش بگیرم و کنکور بدم؟
  • mohammad.m 4 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام محمد جان

بله . درست گفتن، به استناد دفترچه ثبت نام کنکور سراسری
شما در صورت داشتن مدرک کاردانی در هر رشته ای (که دارین میگیرین )
و یا داشتن مدرک پیش دانشگاهی نظری در هر رشته ای
می تونین هر کدوم از گروه های آزمایشی کنکور سراسری که علاقمند باشین از جمله تجربی رو آزمون بدین.

پس بعد از گرفتن مدرک کاردانی تنها میبایست بهمن ماه برای کنکور تجربی ثبت نام کنین و البته با تلاش در جهت صحیح مطالعاتی و یادگیری میتونین در کنکور که تیرماه سال بعد هست در دانشگاه دلخواهتون قبول بشین و تحصیل کنین.

البته بحث سنوات تحصیلی و نظام وظیفه رو حتما با توجه به توضیحاتت باید با نظام وظیفه (دفاتر پلیس+10 ) چک کنین که دچار چالش نشین.

مطمئنا میدونین برای موفقیت در کنکور تجربی که مشتاقان زیادی داره الزاماتی هست مثل: یادگیری صحیح و کامل مفاهیم از منابع مناسب، برنامه ریزی مطالعاتی برای بالاترین بهره وری، عملکرد صحیح و تست زنی منظم و منسجم که تمام این موارد باید براساس وضعیت و نیازها و شخصیت مطالعاتیتون انتخاب و استفاده بشه.

دوست داشتین برای موفقیت در مسیر کنکور میتونین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی و منابع آموزشی بهره ی لازم رو ببرید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*