متخصص جراحی قلب و عروق

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام من می خواستم یک چیز رو بدونم اگر ممکنه کامل توضیح بدید. من علاقه خیلی زیادی به جراحی قلب و عروق دارم و می خواهم در آینده هم پزشکی رو انتخاب کنم ولی دوست دارم تمام بیمارانم را خودم معاینه کنم،برایشان دارو تجویز کنم،آزمایش بنویسم و در آخر خودم آن دسته از بیمارانی را که نیاز به عمل دارند رو عمل کنم. به عبارت دیگر دلم نمی خواهد فقط معاینه و تجویز دارو را بلد باشم یا فقط عمل جراحی را.و به گونه ای نباشد که دکتری دیگر معاینه کند و اطلاعات را به من بدهد تا من شخص را عمل کنم و برعکس. اگر این کار شدنی است چطور می توانم به آن دست یابم؟
  • کسری 4 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام دوست عزیزم

باید پزشکی بخونین، مثل همه که میخونن و ۷سال هست زمان تحصیل و اخذ مدرک دکتری عمومی و بعد از اوون میتونین تخصص قلب بخونین و به تمام خواسته هایی که داشتین برسین.

دوست داشتین برای موفقیت در مسیر کنکور تحربی و قبولی در رشته پزشکی برای مشاوره و برنامه‌ریزی و همراهی حرفه‌ای در خدمت هستیم

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*