لیسانس مدیریت صنعتی به پرستاری98

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
دیپلم تجربی سال 92دارم ولی کنکور رشته مدیریت صنعتی قبول شدم الان لیسانس مدیریت صنعتی دارم و امسال برای کارشناسی ارشد رشته بازرگانی قبول شدم ولی نمیخوام ارشد رشته بازرگانی بخونم چون کار وجود نداره… میخوام پرستاری بخونم آیا با مدرک لیسانس مدیریت صنعتی برای کارشناسی ارشد تغییر رشته میتونم بدم از مدیریت صنعتی به پرستاری و برای پرستاری خوندن کار‌شناسی ارشد 98 ثبت نام کنم؟ یا، نه باید با دیپلم تجربی که دارم برای کنکور98 ثبت نام کنم؟
  • پویا 6 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 6 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام پویا جان

خیلی خلاصه و مفید شما میبایست از اول برای کنکور کارشناسی در گروه تجربی بخونین که بتونین دوره کارشناسی پرستاری رو قبول بشین و تحصیل کنین و نمی تونین ارشد پرستاری بخونین.

ان شالله دوست داشتین به صورت حرفه ای بخونین که حتما در کنکور 98 به هدفتون برسین برای بحث برنامه ریزی و راهبردهای مطالعاتی در خدمت هستیم.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*