شرکت در رشته ای بجز رشته هنرستان

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام ، من دیپلم حسابداری فنی حرفه ای دارم در هنرستان بعد از دیپلم در سازمان مدیریت صنعتی شرق ۴ سال حسابداری معادل کارشناسی خوندم، که گویا مدرکشو قبول ندارن اما من آزمون معادل شرکت کردم و قبول شدم، حالا من با مدرک معادل کارشناسی حسابداری که دارم میتونم برای ارشد شرکت کنم دانشگاه آزاد؟ و اینکه من با دیپلم فنی حرفه ای حسابداری میتونم کنکور سراسری شرکت کنم در رشته ای دیگر؟؟
  • مریم 4 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام مریم جان

در مورد شرکت در ارشد، اگر روی مدرک شما مهر وزارت علوم هست و یا مدرک شما مورد تایید وزارت علوم و دانشگاه های زیر مجموعه آن هست که میکشلی نیست و میتونین ارشد تحصیل کنین پس از قبولی در کنکور و اگر این چنین نیست، مسلما نمی تونین.

در مورد کنکور سراسری با توجه به نظام تحصیلی شما که قدیم هست، در صورت داشتن مدرک کاردانی و یا داشتن مدرک پیش دانشگاهی نظری در هر رشته ای می تونین هر کدوم از گروه های آزمایشی کنکور سراسری که علاقمند باشین رو آزمون بدین.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*