شرایط کنکور تجربی برای دانشجوی انصرافی فنی

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
با سلام خدمت شما من سال 1395 با دیپلم فنی در دوره کاردانی به صورت روزانه قبول شدم ولی دو ترم در دانشگاه بیشتر نخواندم چون به این رشته علاقه نداشتم الان میخوام پزشکی بخونم در همه سایت ها میگن باید کاردانی داشته باشی یا یک سایت فکر کنم گفت اگه قبل روزانه قبول شدم نیاز به کاردانی نیست دو سوال دارم اول اینکه فیزیک مغناطیس دوره کاردانی چه ربطی به کنکور تجربی داره؟ دوم با این شرایطی که گفتم چه طوری کنکور تجربی بدم؟ سوالات کنکور تجربی برای فارغ التحصیلان رشته های فنی با دیپلمه های تجربی فرق داره؟
  • محمدمهدی 4 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام محمد جان

اوون سایت یا اشتباه نوشته، یا چیزی نوشته که شما اشتباه برداشت کردین.

سوالات کنکور تجربی برای همه یکسان هستن و شما میبایست یا مدرک دیپلم تجربی و یا همون کاردانی رو برای ثبت نام کنکور تجربی داشته باشین و بعدش هم سه سال تجربی رو کامل بخونین و تست بزنین که بتونین در کنکور موفق بشین.

دوست داشتین برای دریافت مشاوره تخصصی با ما در تماس باشید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*