درس خواندن برای قبولی در پزشکی

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

پاسخ داده شد
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید دانش آموز پایه یازدهم تجربی‌هستم من تا الان زیاد خوب درس نخواندم مثلا در آزمون های آزمایشی ریاضی و فیزیک و شیمی من در حد ده درصده در روز چقدر و چطوری باید بخونم که بتونم سال اول پزشکی قبول شم؟؟؟
  • باران 6 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 6 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
0
0

سلام باران عزیز
روش مطالعه هر درس با توجه به شخصیت مطالعاتی و توان مطالعاتی شما متفاوت هستش که باید بررسی بشه وضعیتتون و روش رو یاد بگیرین
در مورد پیشرفت در تست زنی بحث های مختلفی میتونه مطرح باشه:
این که روشها و اصول صحیح تست زنی رو می دونین و براساس اوون عمل میکنین ؟
روش های صحیح تحلیل آزمون که اصل پیشرفت در آزمون بر اوون استوار هست رو می دونین ؟
روش های صحیح مطالعاتی برای موفقیت در کنکور ، روش های خلاصه نویسی و نکته برداری ریاضی و فیزیک و شیمی…،
و مهمترین قسمت آیا مطالعه و تست زنی بر اساس برنامه ریزی و منسجم دارین ؟
تمام این پارامترها و مسائل در مسیر موفقیت تاثیرگذار هستند و اینکه بنده بتونم توو چند سطر یا پارگراف این مسائل رو با جزئیات براتون شرح بدم مسلما امکان پذیر نیست و بسیاری از بخش ها که به صورت اختصاصی هستند با داشتن اطلاعات شخصی مطالعاتی شما امکان پذیر هستش که نیازمند محاوره و تعامل دو سویه در جلسات مشاوره و برنامه ریزی هست.

ولی در قالب کلی اگر نمی خواهید و یا نمی تونین از خدمات مشاوره ای بهره بگیرید ذکر این نکته بسیار کارساز است که :

هیچ دانش و علمی و رفتار و عملی در حافظه ی انسان تثبیت نمیشود مگر با تکرار و تمرین… و این یعنی باید توو برنامه ریزیتون حتما مرورهای تست محور به صورت دائمی و ترکیبی داشته باشین
یعنی بخش هایی که فقط یک بار مطالعه و تست زنی میشن رو به هیچ عنوان سرجلسه ی کنکور به یاد نخواهید آورد و هیچ سودی نداره …. تنها قسمت هایی مفید هست و می تونین پاسخ بدین که بارها تکرار شدن و در ذهن شما تثبیت.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*