قبولی دانشگاه هنر تهران از پایه دهم فنی رشته معماری

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام من دهم معماری هستم و هدفم دانشگاه هنر تهرانه،میخواستم بدونم از کی باید شروع کنم به خوندن برای کنکور ومرکز شما با فنی ها کار میکنه؟ و اینکه برای قبولی در این دانشگاه چه رتبه ای لازمه،خیلی ممنون
  • مبینا 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام مبینا جان
با توجه به نظام آموزشی جدید و توضیحات دفترچه ثبت نام کنکور 98 که قوانین جدید در آن لحاظ شده و متن آن به شرح زیر است :

– هر فرد بدون در نظر گرفتن نوع مدرك تحصيلي نظام آموزشی )ديپلم نظام آموزشی جديد «نظام 6-3-3» ، ديپلم نظام قديم يا مدرك پيش دانشگاهی (، ميتواند منحصرا در يكي از گروههای آزمايشی) علوم رياضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر يا زبان ( ثبت نام كند.
– هر فرد علاوه بر ثبت نام در يكي از گروههای آزمايشی اصلی) علوم رياضی و فنی، علوم تجربی يا علوم انسانی (، در صورت تمايل، ميتواند در يك يا هر دو گروه آزمايشی زبان و هنر نيز ثبت نام نمايد.

شما به راحتی میتونین کنکور هنر رو ثبت نام کنین و ان شالله در اون موفق هم بشید.

بله دوستانی شبیه به شما هستن که در مرکز برای اونها کار برنامه ریزی رو انجام میدیم و در کنار شما نیز خواهیم بود .

مسلما هر چه زودتر بهتر و سال دهم بهترین زمان برای شروع مطالعه جدی و عملکرد حرفه ای هستش، پس میتونین از همین الان برای موفقیت در مسیر کنکور با همکاران هماهنگی، در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی و منابع آموزشی بهره ی لازم رو ببرید.

در مورد رتبه قبولی هم به پارامترهای متفاوتی مثل، دانشگاه ، ترکیب درصد ها، رشته هدف، شهر، مقیاس بومی، ناحیه ای ، قطبی و … ربط پیدا میکنه و همینطوری نمیشه در موردش نظر داد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*