قابل قبول بودن دیپلم کار و دانش برای دانشگاه فرهنگیان

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

-3
0
سلام ببخشید من دیپلم انسانی دارم با معدل ۱۳.۵۴میخواستم برای کنکور تلاشمو بکنم که دانشگاه فرهنگیان قبول شم اما معدلم پایینه میخوام بدونم میتونم دوباره تو یه رشته ی دیگه مثلا کارو دانش یا هر چیزه دیگه دیپلم بگیرم با معدل بالا و بعد کنکور انسانی ساله دیگه شرکت کنم و ایا اگه رتبم خوب بشه این دیپلم دومم که میخوام بگیرمو به عنوان شرط معدلی قبول میکنن و البته سنمم مناسبه متولد ۷۸ هستم و ساله دیگه هم شرایط سنی رو دارم
  • پریسا 4 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام پریسا جان

در وحله اول پارامتر سنی که خودتون اشاره کردین و بودن زیر 22 سال رو فراموش نکنین که از شرایط دانشگاه فرهنگیان هست.

در وحله دوم طبق اعلامیه های جدید در سال 98 داشتن حداقل معدل 15 که از شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان بوده برداشته شده.

طبق آخرین مصوبات دیپلم رشته های نظری برای داشنگاه فرهنگیان قابل قبول بوده ولی با توجه به تغییر نظام اموزشی و استقرار نظام جدیدی 6-3-3 و یکپارچگی تمام رشته ها و داشتن مجوز کنکور سراسری برای تمام رشته ها به صورت یکسان هنوز این امر که شما با دیپلم کاردانش میتوینن به دانشگاه فرهنگیان وارد بشین یا خیر مشخص نیست! که تایید یا رداین موضوع رو به زودی با کسب اطلاع صحیح در سایت به صورت خبر منعکس خواهیم کرد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*