تغییر رشته طراحی دوخت از کارو دانش به انسانی

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام خدمت شما دکتر پدران دختر من سال یازدهم رشته خیاطی هست در شاخه ی کارو دانش ولی هیچ علاقه ای به این رشته نداره و تا اینجا هم با اجبار وچون هیچ راهی نداره مجبوربه که بخونه ولی دیگه منم خسته شدم آیا امکانش هست بده انسانی یا تو شاخه ی کارودانش حداقل رشته ی دیگه ای رو انتخاب کنه خواهش میکنم راهنماییم کنید چطوری میتونم این کار رو بکنم و کجا باید برم لطفا التماس میکنم منو یاری کنید ممنونم
  • فاطمه نصیری 2 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 2 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام فاطمه عزیز
بله امکان تغییر رشته هست… اولین قدم مراجعه به اموزش و پرورش محل زندگی شماست.. اونجا راهنمایی کامل میکنند.. و احتمال زیاد برای تابستان اینده بعد امتحانات خرداد ماه یکسری دروس تخصصی مثلا رشته انسانی رو از شما امتحان میگیرند و نمره ب حد نصاب برسه تغییررشته شما پذیرفته خواهد شد. ولی مسلما این پروسه نیاز به مطالعه خوب و باکیفیت دروس انسانی در کنار رشته فعلی شما داره تا برای امتحانات اماده شوید .

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*