تغییر رشته دیپلم کامپیوتر به پرستاری

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
با سلام من دیپلم کامپیوتر دارم و کاردانی هم نرم افزار خوندم میخام تغییر رشته بدم پرستاری بخونم اما نمیدونم باید چیکار کنم میشه کمک کنید؟
  • حجت 6 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 6 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام حجت عزیز،
امیدوارم به هدفتون برسید.
اینکه مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) دارین، خیلی خوبه که دیگه نیازی به گرفتن مجدد مدرک دوره پیش دانشگاهی نیست.
برای رسیدن به رشته پرستاری میباید بر اساس یک برنامه شخصی سازی شده و متناسب با شرایط خاص خودتون درس بخونید و پیش برید و این که از منابع خوب استفاده کنید.، مسلما درس های زیادی رو باید از پایه بخونین و درسهای عمومی رو هم که تووی ذهنتون کم رنگ شدن میبایست مرورهای حرفه ای انجام بدین .
در مورد شرکت در کلاس کنکور باید بگم که سطح و توانایی شما باید سنجیده بشه تا بتونم بهتون یک کلاس متناسب با توانایی هات معرفی کنم (البته شما میتونید از لوح های آموزشی موسسه پرواز http://www.parvaz.ir که اساتید با سابقه و حرفه ای کنکور مدرسشون هستند هم استفاده کنید)- و اینکه در حال حاضر کنکور سراسری و آزاد بطور همزمان برگزار میشه و پس از اعلام نتایج می تونین بر اساس رتبه و نمره هاتون در دانشگاه های مختلف اقدام به گرفتن پذیرش کنید.
پس مرحله ی اول رسیدن به پرستاری، اقدام هر چه سریعتر به مطالعه دروس رشته ی تجربی هست.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*