تغییر رشته برای ادامه تحصیل

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
با سلام خدمت شما بزرگوار…ببخشید من یه سوال داشتم…من الان ۲۵ سالمه با مدرک کاردانی رشته تاسیسات الکتریکی.حدود سه ترم کارشناسی ام خوندم ولی ادامه ندادم در واقع مشکلی پیش اومد که تو این سه ترم درسی رو پاس نکردم.از طرفی خدمت نظام وظیفه نرفتم و تا سال ۹۷ بهم وقت دادن که بتونم مدرک کارشناسی رو بگیرم. یه جورایی نظام وظیفه بهم فرجه داده بود.حالا من میخام کلا تغییر گرایش بدم(از فنی به تجربی). با توجه به وضعیت خدمت که پیش رو دارم میتونم تغییر گرایش انجام بدم؟ایا باید برم از پیش دانشگاهی شروع کنم؟؟ آیا میتونم (با توجه به اینکه نظام وظیفه یکبار بهم فرجه داده)حین خدمت کنکور تجربی بدم و درس بخونم؟؟ یه نکته ای ام که هست اینکه دوران کاردانی با مشکل مواجه بودم و معدل کل من ۱۲ است.  ایا کلا با توجه به این معدل میشه تغییر گرایش داد؟؟  خیلی ممنون میشم جواب سوالمو بدید.با تشکر و سپاس.
  • امیرحسین محمدی 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام امیرحسین محمدی عزیز

متاسفانه از نظر نظام وظیفه خیر . نمیتونین.
شما فقط میتونین کاردانی به کارشناسی بخونین و معافیت تحصیلی شما فقط به اوون حوزه از تحصیل تعلق میگیره.
برای اطمینان
اگر علاقه مند به تغییر رشته هستید، حتما شرح حالتون رو در یکی از دفاتر پلیس+10 و یا مراکز نظام وظیفه مطرح کنین و اگر تونستین تاییدی بر اینکه معافیت تحصیلی شما برای تحصیل مجدد و یا گذراندن پیش دانشگاهی و به هر صورتی دیگه ای میتواند باشد، بگیرید

تماس بگیرین با شماره مرکز 22691010-021 تا برای ادامه مطالب در خدمت باشیم.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*