تغییر رشته انسانی به تجربی سال یازدهم

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام من امسال دهم هستم و در برگه هدایت تحصیلی، رشته تجربی”ج” شدم و به دلیل کمبود ظرفیت مجبور شدم انسانی ثبت نام کنم . میخوام سال یازدهم را تجربی بخونم برای تغییر رشته نوشته شده بود ب واحد اموزشی مراجعه کنم منظور چیه؟برای تغییر رشته دلیل محکمی لازمه تا مورد تایید قرار بگیره یا سخت گیریه خاصی نیست؟چه درس هایی را باید برای تغییر رشته بخوانم.امتحانات تغییر رشته بعد از اتمام امتحانات مربوط ب خود سال دهم هست یا تداخل داره؟؟
  • ساناز 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام ساناز جان

واحد آموزشی مربوطه در واقع همان مدرسه محل تحصیل شما هستش و یا مدرسه ای که قصد دارین برین اونجا و تجربی بخونین.

دلیل که باید بیارین و صدالبته باید در رشته ای که الان هستین ( انسانی) نمرات خوبی در دروس عمومی و اصلی آورده باشین یعنی اینکه ثابت کنین که توانایی درس خوندن رو دارین و اگر نمراتتون پایین باشه، در کل حق امتحان تغییر رشته دادن رو هم بهتون نمیدن.

برای تغییر رشته دروس اصلی رشته تجربی ، شیمی، ریاضی، زیست، فیزیک رو باید بخونین و زمان برگزاری امتحان همراه با تجدیدی ها در شهریور ماه هست که باید نمره حدنصاب رو بگیرین.

دوست داشتین برای موفقیت در مسیر میتونین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی و منابع آموزشی با قیمت و کیفیت مطلوب بهره ی لازم رو ببرید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*