تحصیل در زمین شناسی از کاردانش

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام عرض ادب و احترام ویژه خدمت شما عزیزان زحمتکش بنده دیپلم کامپیوتر هستم از کاردانش و یک ترم هم دانشگاه آزاد تربیت بدنی خوندم بخاطر شرایط خاص و بیماری نتونستم درس بخونم و‌ بعد از درمان مشغول کار شدم و الان بابت علاقه ام میخوام زمین شناسی بخونم چه مراحلی رو‌ باید‌ طی کنم و کنکور بدم بعدش یا برم‌ دانشگاه بی کنکور ! اگر بی کنکور کدوم‌ دانشگاه خوبه؟ بنده همدانی هستم و همدان میخوام تحصیل کنم سپاسگذارم
  • امین 6 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 6 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام امین عزیز

برای پذیرش رشته زمین شناسی فقط دوره های کارشناسی ( 4ساله ) هستند که همگی نیاز به مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی برای ثبت نام دارند.
کارشناسی رشته زمین شناسی پذیرش سوابق تحصیلی ( بدون کنکور) هم دارند که باید منتظر دفترچه ی کنکور98 باشیم تا ببینیم کدوم دانشگاه ها و به چه ظرفیتی ارائه کردند، که البته با توجه به نداشتن مدارک مورد نیاز شما نمی تونین در مورد اون ها اقدام کنین.

در مورد دانشگاه های علمی کاربردی که نیاز به مدرک پیش دانشگاهی ندارن، هم بنده اطلاعات جامعی ندارم و پیشنهاد میدم از یکی از مراکز این دانشگاه در شهرتون کسب اطلاع کنین که ممکنه این رشته رو داشته باشن.

پیروز باشید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*