تحصیل در دو دانشگاه همزمان و نظام وظیفه

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
با سلام و احترام اقای دکتر پدرام اگه میشه لطفا منو راهنمایی کنید من دیپلم و پیش دانشگاهیم انسانی بود و الان سال آخر کارشناسی رشته علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی توی دانشگاه روزانه مشغول تحصیل هستم و امسال هم کنکور ارشد 98 میخوام شرکت کنم 1_ میشه کنکور تجربی بدم ؟ 2_میشه هم کنکور تجربی بدم و هم ارشد رشته مرتبط اگه یکی از اونا رتبم خوب شد ادامه بدم؟ یه مشکلی اینجا دارم من 1 سال پشت موندم و مشکل نظام وظیفه اون موقع داشتم و توی دانشگاه ازاد ثبت نام و از معافیت تحصیلی 2 ترم استفاده کردم و بعد انصراف دادم و رشته علوم تربیتی قبول شدم . لطفا راهنماییم کنید . تشکر
  • مهدی 6 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 6 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام مهدی جان
از نظر کنکور دادن که ، بله ، میشه کنکور بدین.
و سوال دوم، تقریبا خیر . چون میتونین کنکور بدین ولی نمی تونین دو تا رشته رو همزمان در دو دانشگاه و یا در دو مقطع بخونین.

و سوم از نظر نظام وظیفه شما فقط حق شرکت در آزمون ارشد دارین و نمی تونین به غیر از اون چیزی بخونین و مشمول خواهید بود و معافیت تحصیلی بهتون تعلق نمیگیره.

در واقع گزینه های حال حاضر شما دو تا هستند: 1. خدمت 2. ارشد( در هر رشته ای )

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*