بهروری از فرصت مطالعاتی

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

1
0
سلام من دانش آموز کلاس 12 تجربیم سالای 10 و 11 رو خیلی ضعیف شروع کردم یعنی الان صفر صفرم بنظرتون راهی وجود داره با روزی 10 ساعت خوندن یه رشته خوبی بیارم و جبران کنم اون دو سال رو؟ اگه امسال رو بخونم و سال دیگه رو هم بمونم بخونم کنکور بدم بهتره یا با این اوضاع کلا بیخیال شم ممنونم اگه راهنماییم کنید
  • مجتبی 6 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 6 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام مجتبی عزیز
بله . مسلما با برنامه ریزی و اراده محکم میشه جبران کرد.
مطمئنا مهمترین کار برنامه ریزی هدفمند و اختصاصی همین هستش که شما از زمان بهره وری کامل رو داشته باشین و راهبردهای مطالعاتی که در جلسات مشاوره ای به شما داده میشه عملکرد تخصصی شما در حوزه ی مطالعه و تست زنی بالاتر بره و گاهی منابع آموزشی مناسبی و تخصصی که میتونن تکنیک های تست زنی رو به شما ارائه بدن و ….
تمام اینها ابزارهایی هستن که به شما کمک میکنن زمان از دست رفته رو جبران کنین و بتونین به هدف خودتون برسین..
کافیه تصمیم بگیرین و اراده کنین و بسم الله بگین.

دوست داشتین با همکارانم تماس بگیرین و از همین امروز برنامه ی مطالعاتی اختصاصی خودتون رو بر اساس توانایی ها و عملکردتون داشته باشین تا هر روز به هدف نزدیکتر بشین.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*