برنامه ریزی کنکور98 از مهرماه

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

-2
0
سلام خسته نباشید بنده دانش آموز سال دوازدهم تجربی هستم میدونم که تابستان رو از دست دادم برای درس خوندن و هیچ مطالعه ای ولی تو این چند ماه واقعا استرس داشتم و خواب راحتی نداشتم. میخواستم ببینم اگه از مهرماه سال تحصیلی شروع به درس خوندن کنم آیا امیدی هست؟ و اینکه برنامه ریزی مشاوراتون چه جوریه؟
  • فاطمه برومند 6 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 6 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام فاطمه جان
به قول معروف ماهی رو هر وقت از آب بگیرین تازه هست، و البته اگر از نظر زمانبندی موثر مطالعاتی منظورتون هستش و اینکه میرسین تمامی مباحث رو مطالعه و مرور و تست زنی و جمع بندی کنین تا هنگام کنکور ، بله مسلما با برنامه ریزی صحیح میتونین برسین و ان شالله اگر پایه و توان مطالعاتیتون هم خوب باشه، میتونین برسونین خیلی از مباحث رو به جمع بندی.

در مورد روش کار مشاوره و برنامه ریزی ما هم توضیحات کلیش در قسمت مشاوره سایت هستش و البته پیشنهاد میدم برای آشنایی بیشتر یا با شماره ی دفتر 22691010-021 با همکاران و کارشناسان هماهنگی تماس بگیرین و یا اگر سوال خاصی هست با شماره 09128501123 با بنده در ارتباط باشین.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*