برنامه ریزی درسی عالی برای کنکور تجربی

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام و خسته نباشید خدمتتون دکتر پدرام من امسال خرداد دانشگاهم تمام میشه و در رشته کامپیوتر درس میخونم و پدرم جانباز می باشد و قبلا از سهمیه استفاده کردم ولی از انتخاب رشته رد شدم و الان کاردانی از دانشگاه آزاد گرفتم و محل سکونت ما در بخش کوزران دراستان کرمانشاه هست و میخوام بدونم زمان امتحان کنکور تجربی چه موقع هست و میخوام با یک برنامه ریزی صحیح رتبه عالی بیارم و بعد از پایان دانشگاهم که ترم اخر هستم و مدرک کاردانی خرداد امسال میگیرم و میخوام بدونم آموزشگاهی در کرمانشاه دارین ب انجا مراجعه کنم با تشکر
  • آرش 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام آرش جان

زمان کنکور تجربی تیرماه هر سال و زمان ثبت نام اواخر بهمن ماه سال قبلش هست.

شما با داشتن مدرک کاردانی می تونین هر کدوم از گروه های آزمایشی کنکور سراسری که علاقمند باشین از جمله تجربی رو آزمون بدین.

در مورد سهمیه هم با توجه به نکاتی که گفتین ان شالله باید بتونین دوباره ازش استفاده کنین.

در مورد برنامه ریزی هم از تهران به صورت تلفنی در خدمت هستیم، منابع آموزشی ای هم که نیاز داری رو بهت معرفی و یا برات ارسال میکنیم و با خیال راحت میتونیم تا کنکور قدم به قدم با هم پیش بریم .

جلسات برنامه‌ریزی هفتگی اصلی ما هر جلسه ۲۰ تا ۲۵ دقیقه به صورت تلفنی هست و در دو بخش انجام میشه:

بخش اول: گرفتن گزارش / بخش دوم: ارایه برنامه و مشاوره و در صورت نیاز بحث های حمایتی و انگیزشی

در طول هفته بین دو جلسه هم هر سوال یا مسئله ای داشتین میتونین در تماس باشین (رایگان هست) و کارشناسان پاسخگو و همراه شما…
و تمام نیازهای برنامه ریزی حجمی – زمانی و مشاوره ای رو صفر تا صد پوشش میده.

و البته جلسات راهبردی جداگانه‌ای هم هستن که در صورت نیاز و خواست شما در حوزه های مختلف مثل اصول مطالعاتی، عملکرد و مدیریت آزمون، پیشرفت در تست زنی، تحلیل آزمون و … برگزار میشه .

این رو هم بدونین که برنامه‌ریزی ها کاملا اختصاصی و با برنامه زندگی و در آینده آزمون آزمایشیتون هماهنگ خواهند بود… از ویژگی های برنامه‌ریزی اختصاصی همین هست که با تمام ابعاد نیاز داوطلب هماهنگ میشه..

اگر واقعا میخواهید در این رشته کنکور بدین، برای رسیدن به موفقیت در مسیر کنکور تجربی میتونین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی و منابع آموزشی بهره ی لازم رو ببرید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*