اهمیت دروس تجربی برای کنکور

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام خدمت آقای دکتر پدرام میشه حدودی بگید اگه درس های تخصصی رشته تجربی جز زیست رو برای کنکور فقط بگیرم بخونم به ترتیب در سه درس ریاضی به ترتیب به چند سوال میتونم پاسخ بدم شما هم ماکسیمم و هم حالت عادیش رو بگین
  • محمود 3 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 3 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام محمود جان

اصلا نمیشه به صورت جنرال چنین نظری داد و این موضوعات کاملا بستگی به توان و شرایط و وضعیت تحصیلی شما داره که در هر پایه و در هر درس چقدر توان دارین،‌چقدر دانش دارین و چقدر روی تست ها مسلط هستین.

سوالات کنکور بیشتر ترکیبی هستند و دانش و فهم عمیق رو اندازه گیری می کنن پس باید این موضوع رو در جلسات مشاوره و با سنجش و بررسی آزمون های شما آنالیز کرد و برای شما ترتیب و توالی و اهمیت دروس رو مشخص کرد.

دوست داشتین میتونین برای موفقیت در کنکور که مستلزم داشتن برنامه ریزی اختصاصی، مشاوره حرفه ای و منابع آموزشی هست هم با ما در ارتباط باشین، برای ثبت نام از لینک زیر استفاده کنین

https://dr-pedram.com/?p=5575

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*