انگيزه ى كافى براى برنامه ريزى كردن

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

پاسخ داده شد
0
0
خيلى سعى ميكنم تمركزنا بزارم رو يه هدف ولى هرچى تلاش ميكنم هدفه واسم دوره نميتونم انگيزه بدم به خودم و درس حسابى برنامه ريزى كنم چه پيشنهادى براى برنامه ريزى بهتر كه بتونم بهش عمل كنم دارين؟
  • نازنين 6 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 6 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
1
0

سلام نازنین عزیز
بحث هدف، انگیزه و قرار گرفتن در مسیر هدف بحث مفصلی هستش که سعی میکنم به زودی در یک ویدئو نکات کلی اون رو توضیح بدم براتون چون در چند خط متن واقعا قابل گنجوندن نیست.
در مورد برنامه ریزی هم که ویدئوی در کانال و سایت گذاشته شده که حتما پیشنهاد میدم ببینین تا اصول صحیح برنامه ریزی رو آموزش ببینین و بتونین طبق اون عمل کنین که ان شالله بهترین حالت برنامه ریزی رو داشته باشین، وهم اینکه میتونین یک جلسه راهبردی با همکاران هماهنگ کنین و در خدمت باشم تا همه این موارد رو کاملا بر اساس نیازهاتون با هم چک کنیم .

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*