امکان کنکور تجربی با مدرک دیپلم فنی

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
باسلام وقت بخیر من هنرستان خوندم.دیپلم فنی دارم.بعدا کاردانی مکانیک خوندم.بعد کارشناسی ناپیوسته.و در آخر کارشناسی ارشد گرفتم. الان میتونم برا رشته پرستاری تو کنکور تجربی شرکت کنم؟ آیا بایدپیش نیازهایی رو قبل از کنکور بگذرونم؟ من امسال تو کنکور تجربی ثبت نام کردم.میخام بدونم ک مشکلی برا خوندن پرستاری تو دانشگاه پیش نمیاد ک بشینم بخونم؟؟؟ ممنون
  • تقی 2 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 2 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام تقی عزیز
با داشتن مدارک بالا .و استفاده از اخرین مدرک تحصیلی در هنگام ثبت نام کنکور تجربی شما برای شرکت در کنکور مدارک لازم را دارید… فقط کافی است که تمرکز و زمان خود را بر روی مطالب این رشته بگذارید تا برای هدف خود که پذیرفته شدن در رشته پرستاری میباشد آماده شوید. ما تا کنکور در کنار شما هستیم … با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و از راهنمایی و اطلاعات انها در زمینه رشته تجربی بهره بگیرید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*