از دیپلم فنی کامپیوتر پایه دوازدهم به پزشکی خارج

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام ایا از رشته فنی چگونه به پزشکی خارج از کشور برم ؟ باید چه کاری انجام بدم که بتونم انجام بدم. ؟ کدام کشور به مدرک زبان انگلیسی نیاز ندارد یا اگر زبان بلد نباشیم چکار باید کرد
  • امیر 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام امیر عزیز

پذیرش در رشته های پزشکی در هر کشوری ( حتی دانشگاه های سطح پایین که به سادگی دانشجو میپذیرن) فقط با ارائه مدرک دیپلم نظری ایران قابل انجام هست و شما از رشته فنی در هیچ دانشگاهی نمی تونین پذیرش تحصیل پزشکی رو بگیرین.

همچنین تحصیل در خارج از ایران ، در هر کشوری یا با زبان آن کشور و یا حداقل با زبان انگلیسی هست و این در هر صورت شرط لازم اول هست.
رشته پزشکی هم از این قاعده مستثنی نیست.

اگر شما واقعا قصد تحصیل پزشکی رو دارین پیشنهاد میدم دوست داشتین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ای مجموعه بهره ی لازم رو ببرید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*