ادامه تحصیل با تغییر رشته به پرستاری

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
سلام خسته نباشید من دیپلم حسابداری فنی حرفه ای و درسال تحصیلی ۹۲-۹۱ گرفتم الان میخوام در رشته پرستاری تحصیلاتمو ادامه بدم. ولی میترسم بعد از این همه مدت ک از اون دوران گذشته باز هم میتونم موفق باشم یا نه لطفا راهنماییم کنم باید چیکار کنم ممنون
  • زهره معصومی 5 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 5 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام زهره جان
به هیچ عنوان نترسید و هیچ چیز خاصی نیست، بسیاری افراد مشابه شما و با سنین بالاتر هم اکنون در دانشگاه ها بسیار موفق در حال تحصیل هستن.

همونطور که شما هم احتمالا می دونید، رشته پرستاری در تمامی دانشگاه های کشور ( سراسری ، آزاد، پردیس، و…) با آزمون هست و نیازمند کسب رتبه قبولی در کنکور تجربی میباشد.
(هیچ دانشگاهی این رشته را بدون کنکور ارائه نمی نماید.)

شما در صورت داشتن مدرک کاردانی (در هر رشته ای )
و یا داشتن مدرک پیش دانشگاهی نظری ( در هر رشته ای )
می تونین هر کدوم از گروه های آزمایشی کنکور سراسری که علاقمند باشین از جمله تجربی رو آزمون بدین.

با وضعیت شما، مسلما بهتر است که با مدرک دیپلم مسیر رو ادامه بدین.
برای اخذ دیپلم نظری شما می باید به آموزش و پرورش منطقه مراجعه کنین ( واحد متوسطه یا امتحانات ) راهنماییتون میکنن برای گرفتن واحد های مربوطه
که برای پاس کردن اوون واحد ها باید به مدارس بزرگسالان مراجعه کنین جهت امتحان دادن ( کلاس نمیرین، فقط میرین برای امتحانات)
و پس از تمام شدن تمام واحدها میتونین مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تجربیتون رو بگیرین و در هر رشته ای که دوست داشته باشین در دانشگاه هم در این حوزه تحصیل کنین …

دوست داشتین برای موفقیت در این مسیر و سپس مسیر کنکور میتونین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی و منابع آموزشی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب بهره ی لازم رو ببرید.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*