چگونه یک مرد را خوشحال کنیم؟

راه-های-خوشحال-کردن-مردان-در-زندگی-مشترک

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم ؟ چقدر مرد زندگیتان برایتان ارزش دارد؟ چه کارهایی برای خوشحال کردن شوهر خود انجام می‌دهید؟ همسرتان همراه و شریک شما در تمام لحظات زندگی تان می باشد. هر چه به او محبت کنید و ارزش دهید، به انسجام خانواده خود کمک کرده اید. فرزندانتان نیز شما را الگو قرار داده و برای خوشحال کردن پدر و مادر و حتی در آینده خوشحال کردن همسر خود تلاش خواهند کرد. شاید با گذشت سال ها از ازدواج تان فراموش کرده اید که با چه کارهای ساده ای می توانید همسرتان را شاد کنید. اگر به همسر خود اهمیت می دهید به راحتی می توانید او را شاد کرده و به او احساس خاص بودن دهید. در زیر به چند مورد از این راهکارها اشاره کرده ایم.

چگونه یک مرد را می  توانیم خوشحال کنیم ؟

همان قدر که خوشحالی و سلامت روحی مادر بر فرزندان و خانواده تاثیر دارد، خوشحالی پدر و مرد خانواده نیز حائز اهمیت است. شما به عنوان همسر با انجام کارهای ساده می توانید شوهر خود را خوشحال کرده و به او انرژی دهید. در ادامه با ما برای اطلاع از این کارهای ساده همراه باشید. با رعایت نکات همسرداری این خوشحالی ها را دو چندان کنید.

۱٫ چگونه یک مرد را خوشحال کنیم | اول خودتان را شاد نگه دارید

به یاد داشته باشید برای اینکه خانواده و شوهری شاد داشته باشید؛ اول باید خودتان شاد باشید تا این انرژی مثبت به خانواده نیز داده شود. سعی کنید همیشه صورتی خندان و شاد داشته باشید.

۲٫ غذایی که دوست دارد برایش بپزید

غذا برای بیشتر آقایان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از زن و شوهرها تنها بر سر غذایی که یا به درستی پخت نشده یا به موقع آماده نبوده و یا سوخته دعوا می کنند. این اتفاق به راحتی می تواند باعث ایجاد مشکلات و دعواهای مداوم شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای همسرتان غذای مورد علاقه او با تمام مخلفاتش را آماده کنید، به راحتی او را خوشحال می کنید. همچنین می فهمد که برای او وقت گذاشته اید و به او ارزش می دهید.


خدمات مشاوره فردی و یا مدیریت رابطه در مرکز مشاوره دکتر پدرام را بیشتر بشناسید…

۳٫ خانواده اش را در شادی هایتان شریک کنید

برای همسرتان جشن تولد بگیرید و حتما خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری با ویژگی های بی نظیر تربیت کرده اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب می شود. همسرتان هرگز این محبت و برنامه ای که ترتیت داده اید را فراموش نمی کند؛ حتی اگر به زبان هم نیاورند، در دلشان شما، شعور و مهربانیتان را ستایش می کند.

۴٫ چگونه یک مرد را خوشحال کنیم | به شوهرتان اعتماد کنید

با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می دهید، همواره او را تشویق کرده و طرفدارش باشید حتی اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و دیگران بزرگ و برنده نشان دهید. از خوبی های او تعریف کنید. مهارت ها و استعدادهایش را به او یادآوری کنید. در کارها به او اعتماد کنید و او را تکیه گاه خود بدانید.

۵٫ احساستان را به او بگویید

گاهی به زبان بیاورید که دوستش دارید. برای موثرتر بودن گفته تان جمله “دوستت دارم” را در گوشش زمزمه کنید. هیچ وقت نگویید که “من دوست داشتنم را با رفتارم ثابت می کنم”، رفتار و زبان تکمیل کننده هم هستند.

۶٫ پیام های عاشقانه برایش بفرستید

پیام های عاشقانه برایش بفرستید

گاهی پیامک های عاشقانه برای او بفرستید. متاسفانه اغلب جوانان در دوران دوستی یا آشنایی ابتدایی به هم پیامک های عاشقانه، استیکر قلب و… می دهند، اما بعد از عروسی دیگر خیلی از این کارها را نمی کنند. حتی بعد از گذشت سال ها از ازدواج، باز هم به هم پیام، تصاویر یا استیکرهای عاشقانه بدهید. حتی می توانید برای شوهرتان نامه عاشقانه بنویسید.

۷٫ چگونه یک مرد را خوشحال کنیم | به ظاهرتان همیشه برسید

خود را خوشگل کنید و لباس هایی که شوهرتان دوست دارد بپوشید. مخصوصا وقتی از سرکار بر می گردد به ظاهرتان برسید. نگویید “از ما گذشته است”، حتی اگر ۵۰ ساله هستید. اگر فرزندانتان بزرگ هستند و نمی توانید هر لباسی بپوشید، اما از هر رنگی می توانید استفاده کنید، یک گلسر زیبا به موهای تان زده و عطری بزنید.

۸٫ بین او و دوستانش فاصله نیندازید

یکی از روش های خوشحال کردن شوهر اینست که او را از دوست هایش جدا نکنید. توقع نداشته باشید که او با ازدواج، گذشته اش را از ذهنش پاک کند و از دوستان دوران مجردی اش دور باشد. هر فردی چه زن و چه مرد نیاز دارد در کنار هم سن، هم فکر و یا هم‌نشینی از جنس خود باشد. البته نوع دوستان آنها هم مهم است. اجازه دهید با دوستانی که به نظرتان خوب است و به او اعتماد دارید رفت و آمد کند.

این کار حتی باعث پیشرفت شما و زندگیتان می شود. بگذارید دوستانش را به منزل دعوت کند. اگر دوستانش متاهل بودند، همسرشان را برای شناخت و ارتباط بیشتر دعوت کنید.

۹٫ از او تعریف و تمجید کنید

برای خوشحال کردن شوهر خود خوبی هایش را به او بگویید. هر زنی توقع دارد که شوهرش مدام از او تعریف کند. مثلا بگوید که “چه غذای خوشمزه ای پخته ای یا چه لباس زیبای پوشیده ای”. به همین اندازه شوهر هم توقع دارد زن از او تعریف کند و خوبی هایش را بیان نماید. مثلا بگویید “امروز چه خوش تیپ شده ای یا این مدل ریش به تو می آید”. یا مثلا “چقدر تو دست و دلبازی یا چقدر تو خوش صحبتی یا چقدر قدرتمندی”، “من به تو در این مورد افتخار می کنم”. خاطراتی که در دوران نامزدی داشتید برایش زنده کنید. هیچ وقت تو ذوقش نزنید و اگر موافق کاری نیستید یا کوتاه بیایید یا با آرامش او را منصرف کنید.

به یاد داشته باشید که با خوشحال کردن همسرتان می توانید خانواده موفق و شاد داشته باشید و با دریافت مشاوره خانواده آرامش را به زندگی خود بازگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *