نقش مهم تابستان برای پایه یازدهمی‌ها!

نقش مهم تابستان برای پایه یازدهمی‌ها!

 

 

 

با فاصله افتادن بین درس خواندن دیگر همانند قبل نمی­توان درس خواند؛

قطعاً این مورد برای شما پیش آمده و آن را تجربه کرده اید.

از بین بردن این فاصله زمانی و پیوسته در حال و هوای درس ماندن و جلوگیری از به اصطلاح پشت باد خوردن، مهمترین فایده درس خواندن در تابستان است.

 

 

مطالعه در تابستان، یک فرصت طلایی

 

 

مطالعه در تابستان این فرصت را به شما می­دهد تا از بقیه رقیبان و داوطلبان چند گام جلو بزنید!

به یاد داشته باشید که شما به تازگی دروس پایه یازدهم را برای امتحانات پایان ترم خوانده ­اید و ذهن شما کاملاً آماده دریافت مطالب است و می­توانید به خوبی مفاهیم را در ذهن خود تثبیت نمایید.

به دلیل اهمیت امتحانات پایان سال بی شک تمرکز شما بیشتر به یادگیری و حفظ کلی مطالب درسی بوده و شاید فرصت جمع بندی و جزء به جزء خواندن را نداشته اید؛

در این سه ماه طلایی می­توانید به مرور مطالب و همچنین نکته برداری از دروس سال یازدهم خود بپردازید.

اکنون زمان آن فرا رسیده تا به نحو صحیح و اصولی درس بخوانید و با دیدی تازه به سراغ کتاب­هایتان بروید و به قول معروف کنکوری مطالعه داشته باشید.

در تابستان فرصت آن را دارید تا مطالعه عمیق­تری داشته باشید و برای خود تصویرسازی کنید.

بسیاری از داوطلبان از نقش کلیدی مطالعه در تابستان غافل هستند و اغلب آن را جدی نگرفته و بیشتر این دوران را به تفریح و استراحت و مسافرت می­گذرانند؛

پس به شدت توصیه می­کنیم این زمان را جدی گرفته و با مطالعه صحیح و منطقی به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید.

از طرفی دیگر بیشتر داوطلبان توجه زیادی به دروس پایه و عمومی ندارند و تمام تمرکز خود را به یادگیری و حفظ مطالب پایه دوازدهم می­گذرانند.

از آن جایی که استرس زیاد سال آخر، حجم دروس دوازدهم، آزمون های آزمایشی مانع از جمع بندی صحیح از دروس عمومی و پایه می‌شوند، تابستان زمان بسیاری مناسبی برای جمع بندی و مرور دروس عمومی و پایه می باشد.

دوستان عزیز از فرصت مطالعه در تابستان به بهترین شکل استفاده نمایید و مطمئن باشید نتیجه تلاش خود را خواهید گرفت.

 

 

مطالعه صحیح همراه با برنامه ریزی صحیح

 

 

 

 

یکی دیگر از دغدغه ­های داوطلبان کنکوری در کنار نحوه مطالعه صحیح، در اختیار داشتن منابع مطالعاتی کامل و برخورداری از مشاوره و برنامه ­ریزی منسجم می­باشد.

پیداکردن منابع مطالعاتی که کامل و جامع بوده و استاندارد لازم را داشته باشد فرآیندی زمانگیر برای داوطلبان به شمار میرود و اغلب دانش آموزان با شروع سال تحصیلی(مهر ماه) درگیر شناخت، پیداکردن و تهیه منابع مطالعاتی مناسب می­شوند؛

بنابراین وقتی در تابستان منابع خود را  انتخاب و تهیه نمایید دیگر بدون نگرانی و باآرامش می­توانید با قدرت و اطمینان به مطالعه خود ادامه داده و  به آن سرعت ببخشید.

همانطور که اشاره شد برخورداری از برنامه ­ریزی منظم و اصولی یکی دیگر از الزامات موفقیت در کنکور است؛

با دراختیار داشتن و اجرای به موقع برنامه ­ریزی در تابستان، جدا از اینکه برنامه مناسب خود که با آن راحت ­تر هستید و خوب پیشرفت می­کنید را پیدا می­ کنید، در عین حال خود را به مطالعه مستمر و پیوسته و کنکوری خواندن عادت می­دهید؛

بنابراین در ماه مهر که اغلب دانش آموزان تازه به فکر مطالعه و برنامه­ ریزی می­افتند شما از آنها جلوترید.

جهت برخورداری از مشاوره صحیح و نیز برنامه­ ریزی مناسب با شخصیت و روحیات خود می­توانید از خدمات مرکز مشاوره دکتر پدرام بهره­ مند شوید.

دکتر پدرام و سایر مشاوران این مرکز برای تمامی تلاش خود را برای رسیدن به خواسته ­هایتان و کسب موفقیت هر چه بهتر شما انجام می­دهند و می­توانید با آرامش فقط به کسب نتیجه مطلوب خود فکر کنید.

تماس و مراجعه به مرکز مشاوره دکتر پدرام

در  طول ماه­ های رسیدن تا روز کنکور، هرگامی که بردارید سبب نتیجه بهتر و موفقیت شما خواهد بود؛

پس خستگی، بی نظمی  و دیگر بهانه ­ها را کنار بگذارید و از هیچگونه تلاشی دریغ نکنید و مطمئن باشید که مزد تلاش خود را خواهید گرفت و موفقیت دور از دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *