ترفندهایی برای کامیابی

تا چه اندازه شانس و اقبال را در دستیابی به موفقیت دخیل می‌دانید؟

بدون شک حتمی بودن هیچ چیزی در جهان قابل پیش بینی نیست و نمی‌توان حکمی ثابت برای آن در نظرگرفت بخصوص در مورد امور مبهم و نامعلومی چون کامیابی و دستیابی به آرزوها. از زمانی که بخاطر دارید مدام در گوشتان زمزمه شده باید برای موفقیت کار و تلاش کنید… از خواب و استراحت کم و به تلاشتان اضافه کنید. ولی وقتی با انسان‌هایی برخورد می‌کنید که نصف سعی و کوشش شما را به خرج نداده اند ولی بسیار موفق‌تر از شما هستند دیگر هیچ پند و اندرزی در شما اثر نمی‌کند. در این زمان است که به شانس خود لعنت می‌فرستید و  زحمات خود را بی فایده می‌دانید.

انسان‌های معروفی در تاریخ بوده‌اند که از دیدگاه من و شما موفق به انجام امور غیرممکن شده اند؛ به عنوان نمونه نلسون ماندلا (نخستین رئیس جمهور آفریقای جنوبی ) چگونه تاب آورد تا بیش از ۲۰ سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان بگذراند و هیچ‌گاه یأس و ناامیدی بر او چیره نشد؟تألیف این تعداد رساله و کتاب در سالیان معدود چگونه از عهده دکتر شریعتی( در سن ۴۴ سالگی در انگلستان درگذشت) برآمده است؟ افراد بسیاری هستند که موفق به انجام کارهایی شدند که از نظر دیگران ناشدنی و غیر عملی بوده … آنها شگردها و ترفندهایی برای دستیابی به موفقیت داشتند که دیگران  از آن ها بی‌خبر بودند…

ولی زیاد نگران نباشید ما با کمک این کلیپ انگیزشی شما را از سر موفقیت‌های انسان‌های بنام و مشهور جهان آشنا می‌کنیم و به شما می آموزیم که چگونه شما نیز می‌توانید به این راهکار دست پیدا کنید و چگونه در راستای رسیدن به اهدافتان این شگردها را به خدمت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *