کنکور کارشناسی ارشد ٩٩ وزارت بهداشت به تعویق افتاد

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ٩٩ رشته‌های گروه پزشکی به ۲۳ و ۲۴ مردادماه تغییر کرد.

به گزارش مفدا، دکتر حمید اکبری با بیان این مطلب اظهار کرد: دومین جلسه معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد و موضوعات مهم همه دانشگاه‌های علوم پزشکی نظیر مسائل ترم تحصیلی جاری و روند آموزش در دانشگاه‌ها، وضعیت آموزش‌های مجازی و نحوه ارتقای آن، بررسی امور قابل تفویض به دانشگاه‌های علوم پزشکی در شرایط فعلی و در نهایت زمان و نحوه برگزاری آزمون‌های رشته‌های علوم پزشکی در سال جاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی به آخرین تصمیم وزارت بهداشت در خصوص زمان برگزاری آزمون‌های علوم پزشکی در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به همه گیری کروناویروس و لغو آزمون‌های علوم پزشکی در ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت سال ۹۹، زمان جدید آزمون‌ها در جلسه امروز مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شد.

به گفته اکبری، مقرر شد آزمون دستیاری تخصصی پزشکی روز ۵ تیرماه ۹۹ برگزار شود و آزمون غربالگری المپیاد علوم پزشکی به صورت الکترونیک نیز روز ۶ تیرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: آزمون فلوشیپ در روز ۹ مرداد برگزار می‌شود و همزمان با آن، آزمون ملی دندانپزشکی به صورت الکترونیکی و در روز ۹ مرداد، آزمون ارتقاء و ارزشیابی داروسازی نیز بصورت الکترونیک در ۹ مرداد برگزار خواهد شد.

به گفته وی، آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی نیز در ۱۶ مردادماه بصورت الکترونیک برگزار خواهدشد. همچنین آزمون پذیرش دکتری تخصصی علوم پزشکی نیز به صورت الکترونیک و در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

اکبری در گفت وگو باایسنا با تاکید بر اینکه زمان برگزاری آزمون ارشد پزشکی نیز تغییر کرده‌است، افزود: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ و ۲۴ مردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

به گفته وی، آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی نیز در صبح و عصر روز ۲۰ شهریور ۹۹ برگزار خواهند شد.

اکبری تاکید کرد: آزمون‌های جامع داروسازی و علوم پایه دندانپزشکی به صورت الکترونیک در روز ۲۱ شهریورماه برگزار می‌شود. همچنین آزمون دانشنامه بورد و گواهینامه تخصصی بالینی پزشکی در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریورماه ۹۹به صورت الکترونیک و همزمان برگزار می‌شود.

به گفته وی، آزمون دانشنامه (بورد) فوق تخصصی بالینی پزشکی در ۲۹ شهریورماه ۹۹ به شیوه الکترونیک برگزار خواهد شد و آزمون دانشنامه (بورد) تخصصی بالینی دندانپزشکی نیز در ۲۱ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

زمان برگزاری آزمون های دکتری وزارت بهداشت ۹۹

ردیفآزمونتاریخ
۱آزمون دستیاری پزشکی۵ تیرماه ۹۹
۲آزمون غربالگری المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی۶ تیرماه ۹۹
۳آزمون فلوشیپ (تکمیلی تخصصی)۹ مرداد ۹۹
۴آزمون ملی دندانپزشکی۹ مرداد ۹۹
۵آزمون ارتقا و ارزشیابی داروسازی۹ مرداد ۹۹
۶آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی۱۶ مرداد ۹۹
۷آزمون پذیرش دکتری تخصصی علوم پزشکی۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیرماه ۹۹
۸آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی۲۳ و ۲۴ مردادماه ۹۹
۹آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی۲۰ شهریور ۹۹
۱۰آزمون‌های جامع داروسازی و علوم پایه دندانپزشکی۲۱ شهریور ۹۹
۱۱آزمون دانشنامه (بورد) و گواهینامه تخصصی بالینی پزشکی۲۶، ۲۷ و ۲۸ شهریورماه ۹۹
۱۲آزمون دانشنامه (بورد) فوق تخصصی بالینی پزشکی۲۹ شهریورماه ۹۹
۱۳آزمون دانشنامه (بورد) تخصصی بالینی دندانپزشکی۲۱ مهرماه ۹۹


خدمات مشاوره فردی و یا مدیریت رابطه در مرکز مشاوره دکتر پدرام را بیشتر بشناسید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *