نقش برنامه‌ریزی منسجم و بلندمدت در پیشرفت تحصیلی

نقش برنامه­ ریزی منسجم و بلندمدت در پیشرفت تحصیلی

پیشرفت به معنای جلو رفتن و حرکت مثبت است .هنگامی در تحصیلات پیشرفت می‌کنید که عملکرد تحصیلی شما نسبت به قبل تغییر کرده باشد. عوامل متعددی باعث می‌شود عملکرد تحصیلی به وضعیت دلخواه برسد؛ هنگامی که به واسطۀ تلاش کوتاه مدتمان به نتیجه‌ی دلخواه رسیدیم، آنگاه به پیشرفت دست یافته‌ایم؛ این نوع پیشرفت کوتاه‌مدت است و اگر تداوم نداشته باشد، پس از مدتی اثری از ترقی باقی نخواهد ماند.

برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت به شما می­کند در زمان کم، نتیجه‌ای دلخواه بگیرید؛ ولی در اکثر مواقع نتیجۀ دلخواه کافی نیست و لازم است شما برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشید.

اگر برای رسیدن به وضعیت دلخواه تحصیلی خود، به‌طور درازمدت، برنامه‌ریزی تحصیلی منسجمی داشته باشید، نتیجۀ بلندمدتی هم خواهیدگرفت. برنامه‌ریزی بلندمدت تحصیلی به شما کمک می‌کند به اهداف اصلی و نهایی خود دست یابید.

کارنامه زیر مربوط به یکی از داوطلبین عزیز می‌باشد و همانطور که مشاهده می­نمایید پیشرفت در آزمون این داوطلب، طی دوره زمانی که با برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند و راهنمایی مشاور به دست آمده، به خوبی مشهود است و به سادگی می‌توان پیشرفت را حد فاصله زمانی ۱۴ روز احساس کرد.

 

 

 

تراز کل داوطلب:

 

در آزمون ۶ بهمن ۹۶ : ۴۳۱۶

در آزمون ۲۰ بهمن ۹۶: ۵۵۷۳

 

 

که به سادگی می‌توان پیشرفت را حد فاصله زمانی ۱۴ روز احساس کرد.

برای مشاهد دیگر کارنامه‌های پیشرفت در آزمون کلیک کنید.

 

 

 

کارنامه پیشرفت

کارنامه پیشرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *