مسائل عاطفی و تعاملات خانوادگی

مسائل عاطفی و تعاملات خانوادگی

 

 

 

 

 

مسائل عاطفی و تعاملات خانوادگی ؛ بدو تولد تا لحظه‌ی وداع با دنیا همه‌ی انسانها در کنار خانواده و در ارتباط با مسائل عاطفی و تعاملات خانوادگی هستند… انسان موجودی اجتماعی است و مسلما توان تفکر در مورد طرد شدن از سوی اجتماع خود را ندارد .

بسیاری اوقات ما به دلیل اشتباهاتمان در ارتباط با اعضای نزدیک خانواده و عدم تعامل صحیح و به موقع و یا عدم انجام اصول عرفی در روابط عاطفی و… دچار مشکلات فراوان و سردرگمی‌های حاد عاطفی می‌شویم که تحمل آن برای همگان بسیار دشوار و دور از ذهن است .

پیشنهاد اکید من در این موارد به صورت صریح این بوده که هیچگاه در این حوزه تعلل ننمایید و در صورت بروز بحران‌های خارج از کنترل و توان خود، برای جلوگیری از خسارت‌های نابه جا که بر اساس عدم شناخت و توانایی ما می‌باشند به یک مشاور خبره مراجعه نمایید.

 

 

 

کمک مشاور

 

 

 

اکثر ما تجربه تخریب پل‌های پشت سر خود در یک رابطه را داریم، البته که امیدوارم برای شما خواننده این مطلب تا کنون این تجربه به وجود نیامده باشد ولی در صورت بروز آن در جهت کسب کمک از یک فرد ذیصلاح درنگ ننمایید.

 

 

 

مطمئنا با مراجعه به مشاور می‌توانیم دو جنبه مهم روانی را پوشش دهیم:

 

 

جنبه اول: نیاز ذهن و روان که مشاور به صورت حرفه‌ای،با صعه صدر و با پذیرش بدون قید و شرط و نگاه مثبت این کار را برای ما انجام خواهد داد.

 

 

جنبه دوم: نیاز انسان به راهنمایی در خصوص انجام رفتارهای صحیح در موقعیت پیش آمده میباشد که متاسفانه معمولا دوستان و نزدیکان ما نگرش یک جانبه و شاید نادرست به مسائل lما داشته باشند و در مقابل مشاور با داشتن تجربه‌های مرتبط فراوان و مشابه با شرایط شما و همچنین در دست داشتن ابزارها و تکنیک‌های مختلف رفتاری می‌تواند با کارآمدی بالاتر و در زمان کمتر آموزش‌ها و راهنمایی‌های لازم را برای ما داشته باشند.

 

 

 

پس در حوزه‌های مختلف ارتباط با والدین، فرزندان، خویشاوندان و … در هر سنی دچار چالش هستین، مسلما دکتر پدرام در مسیر بهبود اوضاع روابط خانوادگی شما و در نهایت بهبود کلی زندگی و سطح آرامش و شادی روابط شما و داشتن زندگی روانی سالم‌تر می‌تواند یار و همراه شما باشد.
این جلسات ممکن است در ۳-۴ نوبت انجام و یا بیشتر به طول انجامد و مسلما تعداد این جلسات براساس نیاز و وضعیت فرد مشخص می‌گردد و بر اساس روند پیشرفت و نیاز فرد دوره طراحی و اجرا خواهد شد.

 

 

شما می‌توانید برای خواندن و اطلاع از مقالات مشاوره‌ تحصیلی بر روی اینجا کلیک نمایید.