سوالات متداول مرکز مشاوره دکتر پدرام

برنامه‌ریزی‌های بنده و تیم مشاورینم مسلماً با هر آزمونی که مد نظر دانش‌آموز و داوطلب کنکوری باشه هماهنگ خواهد بود، چرا که برنامه‌ریزی‌ها بر اساس شرایط فرد انجام میشه و مسلماً آزمونی که هر فرد انتخاب کرده می‌تونه جزیی از شرایط باشه و البته اینکه ما چه آزمونی رو به دوستانمون پیشنهاد میدیم ، بر اساس شرایط فرد ، رشته و زمان ورود به آزمون مسلماً متفاوت خواهد بود پیشنهادها که برای هر دانش آموز جداگانه بررسی و توضیح داده خواهد شد.

بله، مطمئناً . در واقع یکی از قسمت‌های مهم و ضروری برای کسی که برای مدتی از درس فاصله داشته و امروز به هر دلیلی مراجعت دوباره به درس داره و احتمالاً برای کنکور قراره خودش رو آماده کنه می‌بایست با برنامه پیش بره که از تمام لحظاتش بهترین استفاده رو ببره و مسلماً برنامه‌ریزی ما می‌تونه براش بسیار مطلوب باشه و به تسریع عملکرد بهترش کمک فراوانی بکنه.

برنامه‌ریزی در واقع عضوی جداناشدنی از مسیر پیشرفت و موفقیت هستش، تمامی افراد موفق در هر حوزه  برنامه‌ریزی داشته‌اند، حال ممکن است این برنامه‌ریزی توسط خود شخص و به صورت تجربی انجام شده باشد و  گاه توسط شخصی حرفه‌ای پایه‌ریزی و ارایه گردید و یا نیمی از مسیر توسط فرد و نیمه‌ی دیگر توسط مشاوری آگاه.

بهترین زمان برای حرفه‌ای درس خواندن دانش‌آموزان دبیرستانی از سال دوم متوسطه یا همان دهم هستش که رشته‌‌ی تحصیلی دانش‌آموز نیر مشخص می‌گردد و اهداف دانشگاهی او نیز تا حدی واضح‌تر و یا کاملاً واضح شده است.

خیر. شما با استفاده از خدمات مشاوره و برنامه‌ریزی به مدت ۵ جلسه با تمامی فرآیندهای کاری و کیفیت این خدمات آشنا خواهید شد ، ارایه برنامه‌ی اختصاصی منطبق با شرایط، نیازها، ویژگی، خواسته‌ها و اهداف هر فرد محور اصلی ارایه خدمات تیم مشاوره‌ای دکتر پدرام بود که تمامی این برنامه‌ها زیر نظر شخص ایشان به صورت مستقیم انجام می‌گردد و به جرأت می‌توان ادعا کرد  تقریباً هیچ دو برنامه ارایه شده‌‌ای در یک بازه زمانی مطالعاتی شبیه به هم نبوده و کاملاً بر اساس نیازهای فرد تطبیق یافته شده بوده است.

هر کسی با هر وضعیت، توان و معدلی می‌تواند از برنامه‌ریزی ویژه خود استفاده نماید تا به بالاترین حد توانایی خود دست یابد و از بهترین حالت خود نیز پیشی بگیرد، در مجموعه برنامه‌ریزی‌ها و مشاوره‌های تحصیلی دکتر پدرام هر فرد با هر پیشنه‌ای پیشرفت خواهد داشت و مسلماً افراد ضعیف‌تر در ابتدای مسیر پیشرفت چشمگیرتری تجربه خواهند کرد! چرا که قرار گرفتن در مسیر صحیح مطالعه و دریافت صحیح‌ترین برنامه‌ریزی مطالعاتی ویژه فرد و روش‌های مدیریت تست‌زنی می‌تواند فرد را با سرعت بیشتری به جلو حرکت دهد، همچنین حمایت همیشگی و حضور دائمی یک مشاور می‌تواند انگیزه‌بخش بی‌منتهایی برای یک دانش‌‌آموز ضعیف باشد.

بله در برنامه‌های حجمی ـ زمانی مطالعاتی، کاملاً واضح برای هر روز ‌برنامه‌ریزی مشخص ارایه می‌گردد و میزان دروس و زمان مناسب ویژه آن مشخص شده و روش مطالعاتی نیز گفته شده است.

مشاوره‌ها براساس خواست دانش‌آموزان به صورت حضوری یا تلفنی هستند. البته که مسلماً از تمامی کانال‌های ارتباطی مثل مسنجرها، ایمیل، تلفن، پیامک و … برای برقراری ارتباط استفاده خواهد شد ولی اساس ارایه توضیحات برنامه و اصول مطالعاتی به صورت تلفنی و یا حضوری است.

در برنامه‌ریزی بر اساس سطح و نیاز شما دوره‌های مختلف مطالعه، مرور و جمع‌‌بندی به تفکیک مشخص شده و نقطه شروع و پایان هر کدام به تفکیک برای شما بیان شده است.

مطمئناً پیشنهاد بنده اون منابعی هست که به هر کسی می‌تونه کمک بکنه!

هر منبعی می‌تونه برای عده‌ای خوب و کمک‌رسان باشه و در عین حال برای عده‌ای ناکارآمد و بدون نتیجه، من و همکارانم با بررسی شرایط و نیازهای هر فرد بهترین منبع آموزشی و یا کمک آموزشی (کلاس خصوصی، کلاس گروهی، کتاب، فیلم و … ) برای او را پیشنهاد خواهیم داد که در کمترین زمان بیشترین پیشرفت رو با استفاده از اوون حس کنه.

بله. چرا که نه ! بنده و تیمم با هر شرایط و منابعی که فرد در اختیار داره سعی می‌کنیم بهترین نتیجه رو براش به ارمغان بیاریم و تفاوتی نیست در اینکه شما چه امکاناتی در اختیار دارین، البته که مطمئناً اگر چیزی رو حس کنیم که برای شما می‌تونه مفیدتر باشه پیشنهاد خواهیم داد ولی سعی‌مون بر این هستش که بتونیم با منابع و شرایط موجود شما به بهترین نتیجه برسیم.

به سادگی دوست من، سیستم مشاوره وبرنامه‌ریزی تحصیلی بنده بر اساس ارتباط تلفنی پایگذاری شده و دوستانی که به هر دلیلی (حتی دوری مسافت‌ داخل شهر تهران) تمایل به مشاوره‌ی حضوری ندارن از سیستم تلفنی استفاده می‌کنن ، و بهتر بگم بنده به اکثر دوستان پیشنهاد مشاوره‌های تلفنی رو میدم در حوزه تحصیلی چرا که باعث صرفه‌جویی در زمان و استفاده مفیدتر اوون در رابطه با مطالعه و تست‌زنی میشه.

پس شما در هر نقطه‌ای از دنیا باشید به راحتی می‌تونین از طریق ارتباط تلفنی برنامه‌ها و مشاوره‌ها رو دریافت بکنین و همچنین از کلیه‌ی امکانات فضای مجازی هم به نحو احسنت برای ارتباطمون می‌تونیم استفاده کنیم.

قبل از درس خوندن و تعیین هدف و رشته دانشگاهی و متعاقب اوون شغل آینده، شما باید ابتدا از خودتون و رشته‌های موجود شناخت کافی داشته باشین و مطمئناً با شناخت بهتر خود و رشته‌ها و مشاغل می‌تونین به بهترین انتخاب برسید، بنده هم با سالها تجربه در زمینه شناخت شخصیت فردی و توانمندی‌های شخصیتی در خدمتتون هستم که به بهترین نحو به این شناخت برسیم و با کمک گرفتن از انواع ابزارهای موجود بتونیم به دقیقترین آگاهی و انتخاب برسیم.

همین الان تماس بگیرین با من …اگر تصمیم گرفتین که شروع کنین

بله دوست عزیزم. برنامه‌ی بنده برای دوستان سال دبیرستانی ویژه خودشون و منطبق بر برنامه‌های مدرسه هستش و هم پیشرفت تحصیلی و امتحانات پایان ترم در برنامه دیده شده و برامون مهم هستش و هم نگرش به کنکور و موفقیت در کنکور… یعنی ضمن اینکه تداخلی ایجاد نمی‌کنه، کمک هم می‌کنه به پیشرفت درسی.

امید همیشه هست و انسان با امید و تلاش به همه چیز میرسه. با بررسی وضعیت مطالعاتی و نیازهای شما مسلماً به بهترین برنامه برای شما خواهیم رسید و سعی می کنیم در کمترین زمان شما به اوج تسلط بر مواد درسی و تست ها برسین ، اگر تصمیم گرفته‌اید هر چه زودتر شروع کنین.

چرا نشه ؟ شما زمینه‌ای داشتین و دروس رو بلد بودین که هم اکنون زیست‌شناسی می‌خونین، با یک برنامه‌ریزی صحیح، تلاش مضاعف و مطالعه‌ی صحیح می‌تونین تست‌زنی خودتون رو ارتقاء بدین و نتیجه‌ی بهتری در کنکور بگیرین و به رشته‌هایی با بازار کار بیشتر فکر کنین.