گرفتن دیپلم تجربی از کارودانش

✅ دوست عزیز در این بخش از سایت می‌توانید باطرح سوال خود، به طور رایگان از راهنمایی دکتر پدرام بهره‌مند شوید. لطفا قبل از طرح سوال، سوالات دیگر دوستان را ببینید تا سوالات تکراری به حداقل برسد،همچنین با قابلیت جست و جوی که برای سوالات و پاسخ ها برایتان گذاشته شده است می توانید به راحتی سوال مورد نظر خودتان را بیابید.

0
0
با عرض سلام و خسته نباشید من دیپلم کاردانش دارم وسال ۹۲ کاردانی شهرسازی روتو دانشگاه خوندم به علت فوت مادرم یک ترمم موند و نتونستم مدرک بگیرم،سوالم اینه سال بعد میخوام کنکور تجربی بدم میشه یا نه باید دیپلم بگیرم؟
  • Aysan 4 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 4 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام آیسان عزیز

بهترین حالت اینه که کاردانیتون رو اگر میتونین بگیرین.

برای کنکور سراسری نیاز به مدرک پیش دانشگاهی نظام خودتون ( قدیم ) و یا مدرک کاردانی هر رشته ای و یا دیپلم نظام جدید دارید.

با توجه به داشتن مدرک دیپلم ( نظام قدیم هستید ) یا باید مدرک کاردانی رو بگیرین

یا میبایست به آموزش و پرورش منطقه مراجعه و اقدام کنین برای اخذ مدرک پیش دانشگاهی انسانی یا تجربی و واحدهای درسی مربوطه که دروس تخصصی ( مثلا برای تجربی، زیست، شیمی، ریاضی و …) برای سال دوم و سوم و پیش دانشگاهی هستن رو به صورت غیرحضوری ( فقط برای امتحانات سر جلسه میرین) در مدارس بزرگسالان بگذرونین.

( البته حال حاضر که در حال گذر از نظام قدیم به جدید هستیم چالش هایی هست که با مراجعه به آموزش و پرورش منطقه متوجه خواهید شد)

و اگر میخواهین در کنارش کنکور هم بدین در وحله ی دوم با مطالعه موازی درس ها به صورت تستی ( تکنیکی در کنار تشریحی ) و تمرین تست زنی با منابع آموزشی و تست زنی مناسب خودتون رو هم برای کنکور آماده میکنین.

مطمئنا میدونین برای موفقیت در مسیر یادگیری دروس و کسب رتبه خوب در کنکور الزاماتی هست مثل: یادگیری صحیح و کامل مفاهیم از منابع مناسب، برنامه ریزی مطالعاتی برای بالاترین بهره وری، عملکرد صحیح و تست زنی منظم و منسجم که تمام این موارد باید براساس وضعیت و نیازها و شخصیت مطالعاتیتون انتخاب و استفاده بشه.

دوست داشتین برای موفقیت در مسیر کنکور میتونین با همکاران هماهنگی در مرکز با شماره 22691010-021 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره و برنامه ریزی و منابع آموزشی بهره ی لازم رو ببرید

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
پاسخ خودتان را اینجا بنویسید*